Inlägg från: Liam0411 |Visa alla inlägg
  • Liam0411

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej hej!
    Jag heter Sofia och har tre barn med min man, den yngsta född i augusti 2012. Nu har vi försökt i ca 1 år att bli gravida igen. Har blivit gravid en gång under denna tid, men det slutade i missfall. Vi har behövt kämpa för att bli gravida de tidigare gångerna också, men vår förhoppning är att det ska ta sig på naturlig väg så småningom..
    Vore kul att prata med andra i liknande situation då det verkligen är en emotionell berg- och dalbana som verkligen tar på krafterna.

Liam 0411-0606 & Sienna 1104 & Zack 1208
  • Liam0411
    Tessi1983 skrev 2014-09-03 15:10:08 följande:

Fick hem testen från testlagret idag o kunde inte hålla mig. Å jag fick 2!!! Sträck!!! Wiii

Stort grattis! :) 
  • Liam0411
    AnnC skrev 2014-09-11 09:45:51 följande:

Jag är inte stark, men mina val är att lägga mig ner och dö, eller fortsätta leva. Vi har trots allt en tvååring full av liv och hon gör det liiiite lättare att leva vidare ändå.
    För att göra en lång historia kort så kom Emmie till världen i v 35+1 med akut snitt då de upptäckte att hon hade hjärtsvikt. Två hjärtfel och hon fick en pacemaker inopererad när hon var två timmar gammal. Det gick bra och hon var på bättringsvägen men sen fick hon infektioner och det blev för mycket för hennes lilla kropp vi bodde på barniva i fem veckor tills man inte kunde göra något mer och hon fick somna in i min famn.

Beklagar verkligen vad som hänt er och er lilla tjej. Har själv förlorat ett barn och vet att inga ord i världen hjälper mot sorgen... Men ni är åtminstone inte ensamma Hjärta  Hoppas verkligen att Emmie också blir storasyster snart och att det blir en komplikationsfri graviditet {#emotions_dlg.flower}
    --
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)