• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Ise
    Missciss skrev 2014-08-27 12:34:55 följande:

Åh gratti till pluset! Jag blir avundsjuk!

Var köper man bidrottninggele?

Tack alla! Har inte sagt något till sambon än har inte bestämt mig riktigt hur jag ska säga det :) känns ialf riktigt roligt!

Jag köpte på svenskhälsokost.se men det finns lite överallt tror jag :)
  • Tessi1983
    Ise skrev 2014-08-27 10:22:46 följande:

Fick ett plus idag! (Tror jag!?) BIM-2 :)

phprfvrrU62098.jpg

Grattis!!!!!
  • in the making
    AnnC skrev 2014-08-27 08:55:19 följande:

Nån av er som tempar? Jag blir inte klok på min kurva denna månaden. Äl test positivt hela söndagen och måndag morgon. Men min temp går inte upp riktigt. Men det har inte heller varit någon riktig dip som jag brukar ha på äl dagen. Och så har jag fruktansvärd värk nere i ryggslutet, nu mest på höger sida. Några teorier??

Jag gissar på temphöjning imorgon hoppas tempen stabiliserar sig så du får lättare att tyda kroppen nu! Håller tummarna...
  • AnnC

Åh hoppas verkligen du har rätt in the making, blev helt depp efter så som vi legat i nu ryggvärken som jag haft sen igår börjar släppa också, får hoppas det var ett super-ägg som släpptes

• Missciss

Nu har jag beställt bidrottninggele :)

• Bittersweet2012

Grattis Ise!!!!
    Va köper man bidrottningsgele? Och va gör man med den? (Förlåt den sista frågan, men jag har aldrig hört om den förr )

• Missciss

Jag köpte från länken ovan, svensk hälsokost, den kom upp när jag googlade. Men vet inte hur mycket jag ska ta åså, det har jag inte hittat när jag googlat..

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)