• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Bittersweet2012
    Tessi1983 skrev 2014-09-03 15:10:08 följande:

Fick hem testen från testlagret idag o kunde inte hålla mig. Å jag fick 2!!! Sträck!!! Wiii

Grattis!!!!!!!
  • Tessi1983

Helt galet jag som började tänka i banorna att nått blivit fel o att jag behövde träffa en läkare typ.... Lättad till tusen började bli så orolig!

• in the making

Så galet sakta tiden går just nu! Väntar in bim runt den 16e, några fler som går och sucktar?

• KnytetsMamma

Förhoppningsvis har jag bim runt 21-22/9.

in the making skrev 2014-09-08 00:00:56 följande:
    Så galet sakta tiden går just nu! Väntar in bim runt den 16e, några fler som går och sucktar?

• Tallbarr12

En av städerskorna på jobbet frågade nyss hur gammal min "bebis" är (snart 2 år) och fortsatte med att jag är lika smal nu som innan (jo tack, hade gärna gått upp några kilo om det gått) och undrade till sist om det inte var dags för en till snart (jo tack, vi jobbar på det)... Mumlade ett "mmm" som svar på båda frågorna... Fan va mycket lättare det hade varit om man bara hade struntat i sociala koder och bara svarat som man kände och tyckte...

Har haft ägglossning i helgen samtidigt som min mamma varit på besök, så fick bli väldigt tyst och osexigt mys några gånger nu. Dessutom är vi hos min syster och delar rum med E nästa ägglossning och gången efter så fyller E år så då har vi nog oxkså besök... Bra planerad höst, verkligen!

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)