• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • in the making

BIM-list

1stoltmamma : 17september

In the making : 17september

Missciss: bim 24 september

KnytetsMamma: 25 september (tror jag, vet inte exakt vilken dag jag hade ägglossning men tror på igår)

• SessanM

Tror jag har bim 11/9. Känns dock inte som det blir något denna gång. Vi har varit supertrötta hela familjen och bara blivit mys en gång strax innan äl. Inga symptom..

• Bittersweet2012

BIM-list

1stoltmamma : 17september

In the making : 17september

Missciss: bim 24 september

KnytetsMamma: 25 september (tror jag, vet inte exakt vilken dag jag hade ägglossning men tror på igår)

Bittersweet2012: 28 september

• Bittersweet2012

Antar att jag hade äl igår, för det gjorde riktigt ont i äggstockar, men inte idag. Hade oxå två lika starka streck på äl-testet igår och förrgår. Så jag har inga symptom än, men jag hoppas hoppas hoppas

• Xarxia

Förlåt Missciss, var såklart Tessi som fick plus och inte du! Har inte riktigt fått tillbaka alla hästar i stallet efter allt som hänt:) Så lite förvirrad emellanåt! Grattis Tessi1983 istället!! Tog ett grav test igår, bara för att kolla. Kom ett svagt svagt streck så hormonerna går uppenbarligen åt rätt håll nu (neråt alltså). Skönt! Även om jag vill ta det med ro och låta kroppen ta igen sig ordenligt så kan jag just nu inte tänka på så mkt annat än hur gärna jag vill bli gravid igen!!

• Tallbarr12

Jag tror jag har bim 20-21a men siktar nog mentalt på 23e istället. Får nog bli äl-tester nästa månad! Men visst har man sex tillräckligt ofta så lär man ju pricka någorlunda ändå...

• Missciss

..men 11 sept var ju igår!?

Annars e det inthemaking och knytets mamma som har bim snart, bara fem dagar kvar..

• Missciss

Nej..jag förvirras av alla namn.. Stolt mamma har bim snart.. Å knytets mamma har bim samtidigt som mig typ :)

• Missciss

Inga restriktioner på hur fort man FÅR bli gravid igen xarxia?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)