• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • SessanM
    Missciss skrev 2014-09-12 16:03:29 följande:

..men 11 sept var ju igår!?

Annars e det inthemaking och knytets mamma som har bim snart, bara fem dagar kvar..

Oj, som sagt TRÖTT ;) Menade 18/9 :))
  • AnnC

Får vänta med att fylla i listan när jag haft äl
    Har ni börjat äl testa tidigare när ni äter bidrottninggele? I normala fall har jag äl dag 14-15 nu har jag haft dag 16 som tidigast. Hmm när ska man börja testa nu.

• Missciss

Min ägglossning var ju två dagar tidigare denna månad å va bara en slump att jag testade egentligen, men testa tidigare tycker jag!!

Jag har jätteömma bröst. Så skumt! Kan det oxå vara bodrottninggelen? Eller är det psyket som spökar? (Är absolut inte ngn graviditet iaf, alldeles för tidigt)

• Bittersweet2012

Missciss jag brukar ha ömma bröst vid ÄL och nån dag efter, tom mer ömma än vid mens (hade varit såhär sedan jag fått barn). Har väldig ömma bröstvårtor just nu och gravid kan jag knappt va än med tanke på ÄL igår....va det beror på har jag ingen aning....

• Tassiemon

Får jag hoppa in här? Första försöket nu till ett syskon för min 2012a som föddes 3 maj. Tror jag ska ha BIM runt 20 september, spännande :)

• Missciss

Ja då e det väl ägglossningshormonerna som gör mina bröst ömma..

• Missciss

Tråkigt in the making!!

Ochvälkommen tassiemo..

• Xarxia

Missciss, de sa ingenting på sjukhuset angående när jag får bli gravid igen. De visste att det var en planerad graviditet så kanske borde varit relevant att nämna. De sa bara att mina chanser att bli gravid endast minskar med ca 20% men bara en äggstock. Jag borde såklart ha frågat, men det föll helt bort när jag skulle skrivas ut. Men har försökt kolla upp det nu i efterhand och det verkar inte finnas nåt enkelt svar. Men det vanligaste rådet verkar vara att man ska vänta in två menstruationer innan man försöker på nytt. Så länge allt annat känns bra såklart.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)