• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • KnytetsMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 08:00:30 följande:
    Jag testade minus med dottern fram till bim -1. Håller tummarna för ett fett plus nästa vecka smile1.gif
    Jag ska nog be min man gömma testen till torsdag/fredag nästa vecka så jag inte kan testa igen...är ju så dumt att bli besviken när det egentligen är för tidigt att testa....
  • Bittersweet2012

Grattis WillhiamsMamma!!!!!! Äntligen kom det plus!!! Nu håller vi tummarna för flera plus i september-oktober!!!!

• WillhiamsMamma

Tack allihop. Nu hoppas jag att mitt plus smittar av sig och att det äntligen trillar inte lite plus här i tråden

• 1StoltMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 07:05:00 följande:

JAAA! Äntligen! 18 månader och ett mf. Snälla lilla groda stanna kvar nu. V4+2 enligt mensen.

Grattis Grattis
  • Tallbarr12
    KnytetsMamma skrev 2014-09-19 08:54:37 följande:

Ny BIM-lista? smile1.gif

KnytetsMamma: 25/9
    Bettersweet2012: 27/9

Lägg gärna till mig på ca 21-23 sept! Men inget test före 23e... Är less på att testa minus och så kommer mensen dagen efter, så nu ska jag försöka vänta.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)