• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • AnnC

Haha!! Jodå men det går, prova vet ja (rena händer o kortklippta naglar isf!) googla för instruktioner

• SessanM

Åh vad jag hoppas på många plus nu i oktober. Hoppas lite extra då jag blev gravid i just oktober med dottern :)

• WillhiamsMamma

Till alla er som kämpar är mitt tips att sluta kämpa. Vi bestämde oss för att strunta i allt vad heter stress och sluta försöka.

Vi har endast haft sex två gånger (samma dygn) senaste månaden men det räckte tydligen

Tog en weekend till München och Berlin och jag har inte tänkt på graviditet eller att testa. Hade en blödning 4 dagar efter vi myst men tänkte då att det är nog mensen som spökar. Förstår nu att det måste varit en nid blödning. Har inte mått annorlunda mer än att jag känt mig uppsvälld, vilket jag trodde berodde på för mycket fika senaste veckan Håller tummarna för alla andra i tråden. Har inte varit inne på ett tag men om jag förstod rätt så kämpar de flesta fortf.

Helt galet att man kan bli såhär lycklig av ett litet streck. Ska ta digitalt i em också när jag varit på Apoteket.

• KnytetsMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 07:05:00 följande:
    JAAA! Äntligen! 18 månader och ett mf. Snälla lilla groda stanna kvar nu. V4+2 enligt mensen.
    Åh, stort grattis :) Hur många dagar efter BIM är du i så fall?
  • WillhiamsMamma

Eller igår. Beroende på hur mensen hade tänkt komma denna månaden. Har varit lite upp och ner senaste månaderna.

• KnytetsMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 07:25:37 följande:
    Jag har bim idag smile1.gif
    Spännande!!! Jag har BIM på onsdag/torsdag nästa vecka och testade dumt nog idag, ett fett minus Rynkar på näsan
  • WillhiamsMamma

Jag testade minus med dottern fram till bim -1. Håller tummarna för ett fett plus nästa vecka

KnytetsMamma skrev 2014-09-19 07:48:18 följande:

Spännande!!! Jag har BIM på onsdag/torsdag nästa vecka och testade dumt nog idag, ett fett minus 

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)