• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • KnytetsMamma

Här kommer bilden, tog fram datorn direkt. Någon som ser något eller är det önsketänkande?!
  • AnnC

Jag ser! Grattis!!
    Skönt med lite plus i tråden det ger ju hopp
    Här har gjorts vad vi kan nu, nu är det bara att hoppas och om några dagar får vi veta! Känner ändå ett slags lugn denna gången, skönt.

• Tassiemon
    KnytetsMamma skrev 2014-09-21 12:52:05 följande:

Här kommer bilden, tog fram datorn direkt. Någon som ser något eller är det önsketänkande?!
    Tror jag ser också :D
  • WillhiamsMamma

Jag ser. Å vad roligt. Stort grattis. Mitt var också svagt från början. Men stegrade bara efter några timmar

• KnytetsMamma

Åh,tror nu ni verkligen att det är så?! Blir nog ett nytt test imorgon bitti direkt när jag vaknar,då hoppas jag såklart på ett starkare streck. OM det mot förmodan tagit sig nu kommer bf vara nästan exakt på dotterns 3-årsdag den 6 juni :)

• 1StoltMamma

Jag ser absolut 2 sträck, GRATTIS
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)