• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • in the making

Men hallå här är man borta ett par dar och plussen rullar in! Grattis till grynen!

Spännande tallbarr!

Tassiemon ladda om och sikta på ett oktober-plus med mig =')

• Tassiemon
    in the making skrev 2014-09-22 18:18:25 följande:

Men hallå här är man borta ett par dar och plussen rullar in! Grattis till grynen!

Spännande tallbarr!

Tassiemon ladda om och sikta på ett oktober-plus med mig =')

He he, jajemen :D
    Ska man byta tråd eller vara kvar här tro?
  • Tallbarr12
    Tassiemon skrev 2014-09-22 18:27:11 följande:
    He he, jajemen :D
    Ska man byta tråd eller vara kvar här tro?
    Stanna! Jag gillar den här gruppen, vi kan väl fortsätta nästa månad här?
  • Tallbarr12

Jag tog ett test imorse (cb men inte digitalt) men blev inget streck i kontrollrutan (och inget i den andra heller)... Så det var ju lite antiklimax och eftersom jag inte vill bunkra test hade jag såklart inget mer att testa med...

• in the making

Varför byta ut trevliga tjejer

Haha typiskt tallbarr, det var visst inte meningen att du skulle få veta idag..

• Tassiemon
    Tallbarr12 skrev 2014-09-23 09:29:36 följande:

Jag tog ett test imorse (cb men inte digitalt) men blev inget streck i kontrollrutan (och inget i den andra heller)... Så det var ju lite antiklimax och eftersom jag inte vill bunkra test hade jag såklart inget mer att testa med...

Men suck, vilken besvikelse. Fast hellre två försvunna streck än ett ;)
  • Tallbarr12

Yes jäkligt trist, men precis får väl glädja mig åt att det inte är negativt än iaf.

Är på dag 31 i cykeln idag, brukar ha 26-31, de senaste månaderna har den varit 33 en gång, annars 26-31. Vet tyvärr inte exakt vilken dag jag hade äl, tänkte börja med äl-tester nästa månad om det inte tar sig nu.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)