• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • KnytetsMamma

Borde ju inte ta test varje dag för det oroar mer än nödvändigt när jag inte tycker att det ökar något, ser ni nån ökning sen i måndags?

Måndag:

Tisdag:

Onsdag (idag):

• Ise

Dagens test är mycket starkare än i måndags :) grattis igen!

• KnytetsMamma

Bittersweet2012 skrev 2014-09-24 07:42:17 följande:
    Jodå det har ökat!!!!! smile1.gif
    Ise skrev 2014-09-24 07:54:49 följande:
    Dagens test är mycket starkare än i måndags :) grattis igen!
    Åh, vad skönt att ni ser en ökning, jag tycker att de är samma nämligen :( Ska ta det digitala imorgon tror jag, då är jag antingen på BIM eller på BIM+1, då borde jag få svart på vitt och sen ska jag sluta testa och hoppas att allt går vägen. Kommer ringa MVC och be om tidigt VUL med tanke på missfallet i somras.

• WillhiamsMamma

Visst har det ökat Knytetsmamma. Stort grattis. Så kul att plussen äntligen trillar in här. Kul om vi kan följas hela vägen allesammans.

• WillhiamsMamma

Du gör rätt i att be om tidigt vul, det ska jag också.

Både för missfallet i juni och för att vi har både trisomi 13 och tvilling graviditeter i släkten. Pratade med min BM igår och jag fick tid redan på tis nästa vecka för hälsosamtal och bestämma dag för vul.

Har för övrigt börjat må illa. Hejdå frukost. Hoppas inte det blir som med dottern för då vart jag illamående i princip hela graviditeten. :-/

KnytetsMamma skrev 2014-09-24 07:59:41 följande:

Åh, vad skönt att ni ser en ökning, jag tycker att de är samma nämligen :( Ska ta det digitala imorgon tror jag, då är jag antingen på BIM eller på BIM+1, då borde jag få svart på vitt och sen ska jag sluta testa och hoppas att allt går vägen. Kommer ringa MVC och be om tidigt VUL med tanke på missfallet i somras.

• KnytetsMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-24 08:39:42 följande:
    Du gör rätt i att be om tidigt vul, det ska jag också.
    Både för missfallet i juni och för att vi har både trisomi 13 och tvilling graviditeter i släkten. Pratade med min BM igår och jag fick tid redan på tis nästa vecka för hälsosamtal och bestämma dag för vul. smile1.gif

Har för övrigt börjat må illa. Hejdå frukost. Hoppas inte det blir som med dottern för då vart jag illamående i princip hela graviditeten. :-/
    Ja, jag hoppas att de tar min oro på allvar, kul att vi är några med plus nu som kan följas åt. Jag mådde inte alls illa med dottern så det är skönt. Hoppas att jag slipper det denna gång också men hellre illamående än missfall, Ska ta ett digitalt test imorgon och hoppas på ett fint Plus
  • KnytetsMamma

Kunde inte hålla mig till imorgon utan testade nu på eftermiddagen.
    Nu tror jag att jag vågar tro på det Glad

• WillhiamsMamma

Wiiee! Stort grattis igen

KnytetsMamma skrev 2014-09-24 16:14:58 följande:

Kunde inte hålla mig till imorgon utan testade nu på eftermiddagen.

Nu tror jag att jag vågar tro på det 

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)