• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Bittersweet2012

Jag går privat o de har en gyn som jobbar med gravida o en med icke-gravida. Den som jobbar med icke-gravida har mottagning en gång i veckan, så jag antar det är därför.... Jag funderar på att ringa till mvc o se om jag kan få tid snabbare där.

Känner mig riktigt deprimerad just nu.... Va på middag hos en av mina bästisar o det verkar som att hon är gravid (hon drack ingen sprit under kvällen). Hon har oxå ett barn född 2012 och jag vet att de försökt att bli gravida. Jätteglad för hennes skull! Men samtidigt känns det såååå jobbigt o orättvist .... När är det min tur liksom????!!!
    Ja jag vet att det är bara 4 försök som gick åt skogen och jag har nog ingen rätt att vara gnällig och säga att det är orättvist, när det finns andra som försökt betydligt längre... Men just nu... vill jag bara ge upp...

• Tallbarr12

Jag förstår helt hur du känner dig! Men ring mvc och kolla med dom. Och kolla med gyn om det finns nån återbudslista att skriva upp sig på. Gör vad du kan helt enkelt! Att behöva vänta tre månader på första undersökning hos gyn är ju helt sjukt!

• Missciss

Jag förstår din känsla bittersweet! :( :( :(

• in the making
    rosali84 skrev 2014-09-27 11:30:53 följande:

Mens igen :( Blir försök nr 16 nu

Ledsen för er skull, har ni funderingar på att kolla upp varför pluset dröjer eller får det ske när det sker?

Jobbig väntan Bittersweet. Ringt och kollat om ni kan gå en närmare tid?
  • AnnC

Testade negativt igår och idag så känner mig helt ute nu och förväntar mig mens imorgon! Bara att ladda för nytt försök..

• Missciss

Tråkugt AnnC

Är det fler som går å väntar på BIM här nu?

Jag har inte haft ägglossning än, men min nästa bim blir ca 19 oktober.

• Missciss

..och jag tror vi kör på 6 varannan dag denna månad. Kommer nog testa med äl-test oxå, får se..

• Bittersweet2012

Va förbi min bm-mottagning o pratade med en bm (min är ledig idag), hon satte upp mig på återbudslista, så förhoppningsvis lipper jag vänta till mitten av december. Bm misstänkte att mina mellanblödningar berodde på hormonrubbning och det kan nog oxå va en förklaring till varför jag inte lyckas bli gravid....

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)