• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • AnnC

Ser en skugga men det är ju lite lurigt om tiden passerat. Ja ta ett till senare och läs av inom 10 min

• Tallbarr12

Jag har bim nån gång mellan igår och imorgon, känner mig smått illamående sen imorse men vågar inte riktigt testa, de är så jäkligt trist när de är negativa!

• AnnC

"Duktig" du är som inte testat än, så rätt att vänta med test egentligen. Håller tummarna för att mensen håller sig borta och att det blir plus när du väl testar!

• Tassiemon

Tog ett nytt test eftersom jag var så kissnödig, ej morgonurin och bara två timmar gammalt. Ser bara ett spökstreck, dessutom när jag torkade mig så var flytningarna något bruna. Brukar har lite kraftigare brunt någon dag innan mensen. Så nu ställer jag in mig på att det inte har blivit något utan får helt enkelt acceptera att min pms blivit svårare.

• AnnC

Knäpp fråga och jag är säkert jättelöjlig nu, men ska till tandläkaren idag och man ska ju inte röntga om man är gravid, men om jag hade äl i lördags o inte vet än? hör själv hur knäpp jag låter! Men skickar ändå...

• KnytetsMamma
    AnnC skrev 2014-09-22 10:05:11 följande:
    Knäpp fråga och jag är säkert jättelöjlig nu, men ska till tandläkaren idag och man ska ju inte röntga om man är gravid, men om jag hade äl i lördags o inte vet än? smile2.gif hör själv hur knäpp jag låter! Men skickar ändå...
    Hade du äl i lördags har ju inte ägget hunnit fästa än så jag tror inte det är några problem att röntga faktiskt.
  • Tassiemon
    AnnC skrev 2014-09-22 10:05:11 följande:

Knäpp fråga och jag är säkert jättelöjlig nu, men ska till tandläkaren idag och man ska ju inte röntga om man är gravid, men om jag hade äl i lördags o inte vet än? hör själv hur knäpp jag låter! Men skickar ändå...

Ha ha, var i precis samma sits för en vecka sedan. Tandhygienisten tittade lite konstigt på mig när jag sade att jag inte visste, men att jag förmodligen inte var det. Hon gav inget svar på huruvida det var någon fara eller ej, men tror inte det heller när det är så tidigt.
  • Tallbarr12
    KnytetsMamma skrev 2014-09-22 10:13:21 följande:
    Hade du äl i lördags har ju inte ägget hunnit fästa än så jag tror inte det är några problem att röntga faktiskt.
    Förra graviditeten röntgade jag mig hos tandläkaren i vecka 7 och de sa att det inte är någon fara. Man har ju dessutom sånt där skydd under hakan.
  • AnnC

Ok! Men vad bra, skönt o höra att jag inte är ensam om mina knäppa tankar också

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)