• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • SessanM

Blev, precis som jag trodde, inget denna månaden heller. Satsar på oktober och hoppas på att min äl inte inträffar enligt min app när jag reser bort utan mannen!!

• Ultiva

Jag tycker det händer väldigt lite här i gruppen gällande plus... Nu får vi rycka upp oss och göka på lite under kommande månad så det händer lite!

Jag gissar på två plus under oktober månad. Hur många tror ni det blir?

• KnytetsMamma
    Ultiva skrev 2014-09-16 20:17:28 följande:

Jag tycker det händer väldigt lite här i gruppen gällande plus... Nu får vi rycka upp oss och göka på lite under kommande månad så det händer lite!

Jag gissar på två plus under oktober månad. Hur många tror ni det blir?

Jag har BIM nästa vecka men tror inte det tagit sig utan satsar nog vidare på oktober...minst 3 plus då vill jag ha.
  • Bittersweet2012

Jag är såååå skeptiskt denna gången.... Känner mig verkligen frustrerad och börja undra om nåt är fel... I 3 månader har jag haft det såhär - ÄL dag 12-13 o sen en liten blödning 2-3 dagar efter ÄL. Sen ca en vecka efter den lilla blödningen får jag bruna flyttningar som varar i 4-5 o sen kommer en kraftig blödning (mens). Så här har jag aldrig haft.... Jag har aldrig haft mellanblödningar och bruna flyttningar innan mens brukade vara i 1-2 dagar eller inget alls... Nån som känner igen sig?

• Missciss

Bittersweet: Jag hade så länge efter min förlossning, alltså att jag småblödde dagarna innan mens. Om det var så du menade? Det har blivit bättre med det nu, men fortfarande kan det komma lite två dagar innan mensen faktiskt börjar.

Ja, väldigt lite plus här! Har det inte varit bara typ ett totalt?? Två kanske?

• Bittersweet2012

Missciss: nej jag menade mellanblödningar och flyttningar nästa en vecka innan mensen... Som jag skrev innan så brukade jag ha bruna flyttningar 1-2 innan mensen, men nu är det 4-5 dagar + mellanblödningar bara nån dag efter ÄL....

• Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2014-09-17 08:02:22 följande:

Missciss: nej jag menade mellanblödningar och flyttningar nästa en vecka innan mensen... Som jag skrev innan så brukade jag ha bruna flyttningar 1-2 innan mensen, men nu är det 4-5 dagar + mellanblödningar bara nån dag efter ÄL....

Har ingen aning om det är normalt eller inte, men det kanske kan vara en idé att ringa gyn och fråga i alla fall? Så du slipper oroa dig, menar jag.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)