• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Bittersweet2012

Jag vet att när en mina tjejkompisar fick operera bort cystor på äggstockar (vet dock inte om det va på en eller båda), fick hon vänta med graviditet 3 månader. Jag antar att man behöver tid att leka ihop... Det tar ca 10 dagar för operationssår att leka ihop o sen tar det allt mellan 2 veckor o flera månader för vävnader att bli tillräckligt starka för att inte spricka vid "belastning". Så förklarade för mig min svägerska (som är kirurg).

• in the making

Hm mensen har inte kommit igång än, borde ha varit fullt ös idag men minimalt.. Förvirrande.

Fast nu när jag skriver det här lär den komma igång snart

• Tallbarr12
    in the making skrev 2014-09-13 21:59:39 följande:

Hm mensen har inte kommit igång än, borde ha varit fullt ös idag men minimalt.. Förvirrande.

Fast nu när jag skriver det här lär den komma igång snart smile1.gif

Spännande! När har du bim?
  • in the making
    Tallbarr12 skrev 2014-09-14 00:02:46 följande:

Spännande! När har du bim?

Måndag eller tisdag tror jag. Fast förra cykel var kortare så enligt den borde bim ha varit i fredags så jag vet inte riktigt.. TantRöd dyker säkert upp snart!
  • Bittersweet2012

Håller tummarna In the making!!!!
    Blöder du lite fortfarande eller det är borta nu? Jag hade nog inte kunnat hålla mig o testat .

• in the making

Blöder inget men negativt test, kroppen har ballat ur lite antar jag. Bara att vänta ut det hela.

• in the making

Äh känns okej, vi har nyss fått nycklarna till vårat nya hus som ska ytrenoveras och det blir ju lättare som ogravid

• in the making

Äh känns okej, vi har nyss fått nycklarna till vårat nya hus som ska ytrenoveras och det blir ju lättare som ogravid

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)