• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Missciss

Är det någon som vill avslöja sin instagram här? (Så jag kan följa? :)

• Missciss

Och såklart skriver jag inget om vad vi skriver här!!

• in the making

Tack tallbarr, känns fantastisk roligt med huset.

Men alltså kroppen nu då, ska jag räkna det lilla som var som mens ellee hur ska jag tänka.. Det blev max en light flow tampong toltalt kanske..

• AnnC

Kul med nytt hus, är ju alltid lite jo greja med
    Konstigt med mensen, svårt o veta hur man ska räkna där ja... Inte möjligt det var en nidblödning då? Fast det kanske var för mycket för att vara nid?

Här väntas otåligt på äl, dag 10 idag så tänkte börja testa med äl stickor.

• Missciss

En vecka sedan äl och jag tror inte det tog sig denna gången heller :( usch,så ledsen man blir!!

• Tassiemon
    Missciss skrev 2014-09-16 16:33:57 följande:

En vecka sedan äl och jag tror inte det tog sig denna gången heller :( usch,så ledsen man blir!!

Varför tror du det? Det har bara gått en vecka :)
  • 1StoltMamma

Bim imorgon och bara negativa test, men kände på mig att de inte tagit sig men har ändå haft små symptom..... Men men får se vad oktober bjuder på, hoppas de blir ett plus då

• Missciss

Det känns inte så. Och jag är testnörd, så testar ofta.. Men såklart kan jag ju inte veta helt än.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)