• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • AnnC

Jag har kört med stickor båda mina graviditeter, det går ju säkert lika bra utan men jag tycker det är roligt att ha lite koll

• AnnC

Fullt utslag idag förresten så vi sexar på och hoppas på det bästa.

• 1StoltMamma

Ja jag känner att jag vill använda stickor lite för skojs skull, jag känner alltid av min ägglossning och får alltid kraftiga symptom men blir nog ändå att testa med stickor denna månaden. Nu är iaf äntligen blödningen slut och vi kan köra igång försök nr 2 nu. Låt oss få ett +

• in the making

Vad tråkigt bittersweet, men jag fortsätter hålla tummarna ett tag till för er!

Lycka till stoltmamma!

Här ska testandet snart köra igång oxå..

• Ultiva
    1StoltMamma skrev 2014-08-24 12:15:42 följande:

Har någon av er testat äl stickor innan? Och blivit gravida? Vill har bara kört på innan men hade varit kul att testa.

Jag använde också Clearblue när dottern blev till, det funkade fint! Jag trodde att jag kände när jag har ÄL, samt titta efter ÄL flytningarna, så vi hade gjort några försök utan att lyckas. ÄL-testet visade att ÄL kommer ett par dagar senare på mig, så då plötsligt blev jag gravid. Nu med tvåan är det dock inte lika lätt...
  • Ultiva

Är det ngn av er som nappat på bisolvon? Jag har precis börjat prova och har ÄL nu i dagarna... Man griper ju efter halmstrån ;)

• Missciss

..jag ska få mens om 2-5 dagar...och vet att jag kommer bli så besviken så jag tänkte jag skulle testa lite olika "huskurer" nästa försök. Bisolvon e ju ett tips, hur ska man dosera? Vad finns det mer för tips? Läste om bidrottbinggele nånting i en annan tråd, men var får man tag på det?

• Tessi1983

Hej tjejer! Hoppas det går bra för er med alla äl stickor mm... Själv väntar jag in bim nån gång denna vecka, känner inget speciellt förutom att humöret svajar! Ska på bröllop på lördag så gör nog ett test på morgonen in inte mensen dykt upp.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)