• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • WillhiamsMamma

Kunde inte hålla mig så testade med gravidkollens billiga stickor precis. Såklart neg .

Lever dock på hoppet ända tills tant röd kommer för jag testade neg med dottern på sådana stickor fast från testlagret fram tills dagen efter bim. Då det plötsligt blev plus. Hoppas hoppas.

Och blir det inget plus denna månad så tror jag vi lägger ner att ha sex med koll utan kör bara när vi känner för det . Det börjar ta lite väl på psyket detta och det är ju helt sjukt om man verkligen kan bli såhär skengravid

Hur går det för dig Ultiva? Kram

• KnytetsMamma

Precis varit hos gyn, det var ingen egen ägglossning, äggblåsan på 11 mm hade inte vuxit alls utan börjat sjunka ihop istället Rynkar på näsan. Känns så himla trist för hade sett fram emot det jättemycket. Men men ,nu är det nya tag. Tog första proveratabletten idag och sen på blödningsdag 5 blir det pergotime. Så nu ska jag försöka njuta av våra 2 veckors semester vi har och hoppas att det tar sig på nästa kur.

• 1StoltMamma

Testa också imorse bim-2 men negativt så klart... är säker på att tant röd kommer på söndag, plussa bim-2 med dottern. Hoppas nästa månad är våran månad

• KnytetsMamma
    Tallbarr12 skrev 2014-08-15 11:31:05 följande:
    Åh så tråkigt knytetsmamma! Hoppas det går bättre nästa cykel!
    Tack, jag hoppas det med. Men konstigt hur mycket man hinner hoppas och planera på bara ett par dagar....blev såklart riktigt besviken imorse men nu har jag börjat landa i det så på det igen, vårt syskon kommer förr eller senare. Om allt går som vi vill med nästa kur med pergotime och jag får ägglossning och blir gravid och allt går vägen blir det nog syskon nästan precis lagom till dotterns 3-årsdag....men nu ska jag inte sväva iväg i tanken utan försöka vara realist...men hoppas kan man ju Glad
  • Tessi1983

Var trist knytetsmamma!

Sitter o tänker o funderar, jag har ju haft riklig mens mer ofta än sällan då jag åt exlutena och nu när jag slutat så dyker de upp minimala bruna flytningar i 3 dagar vid bim förra veckan ... Testade sen negativt...

Men vad sjutton är min mens tro???? Va de det minimala bruna??

• Ise

Jag har extremt mycket ägglossning nu :P har fått positivt på testerna i två dagar (igår och idag), idag har jag även haft som hugg/stick/håll i ena sidan av magen och mycket äggviteflytningar! Sexade igår kväll och ikväll nu ska det banne mig ta sig den här månaden! :)

Bdg har resulterat i ägglossning typ en vecka tidigare än vanligt och att jag känner av den mycket mer! Den är kraftigare liksom. Återstår att se om det funkar hela vägen :)

• SessanM

Attans idag kom mensen ändå :( Jaja, bara att prova igen nästa månad! Var ju trots allt bara första försöket men någonstans hoppas man ju vara den där lyckligt lottade som får plus med en gång..

• Ise
    SessanM skrev 2014-08-15 23:47:29 följande:

Attans idag kom mensen ändå :( Jaja, bara att prova igen nästa månad! Var ju trots allt bara första försöket men någonstans hoppas man ju vara den där lyckligt lottade som får plus med en gång..

Åh tråkigt :(
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)