• AleLB

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Är 22 år och har en son född 20 nov 2012. Vi har precis börjat försöka på syskon :)

• AleLB

Hade en mens mellan när sonen blev till. Och då hade jag ätit p-piller vilket jag jag inte har nu :)

• AleLB

Jag har bim 7/8 enligt mina uträkningar. Vi har typ haft sex varje till varannan dag men fick reda på att de e dåligt när man försöker få barn pga att spermierna måste vila för att hålla hög kvalité. Så vi får väl se :p

• AleLB

Jo vi har ju också kört typ varje dag men tydligen ger de enligt läkare bättre effekt 2-3 dagar. Spermierna överlever väl typ 3 dafar så mam borde pricka in de ändå :)

• AleLB

Har glömt köpa folsyra... Ökar de chansen att bli gravid? Har för mig jag köpte de efter jag blivit gravid sist?

• AleLB

Alltså nu låter detta jätteknäppt men om man för upp en hand, är de normalt att känna som en klump med ett Jack i typ? Om man trycker utåt som om man ska krysta känns de ännu mer :S

• AleLB

De molar lätt här så fort jag halvligger/ligger ner... Bim-3

• AleLB
    AnnC skrev 2014-08-04 13:35:02 följande:

När ska du testa alelb? Jag har också massa molvärk nu. Kissnödig på natten med vilket jag brukar vara när jag är gravid och inte annars

Testade inorses men de va såklart negativt. Så nu väntar jag till Tors/fre :)
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)