• Purlan

BF 5 juni-2014. Fler?

Nu känns det som att nedräkningen börjat. Två veckor kvar till BF. Är ni fler där ute som har BF samma dag som jag?

Med både första och andra barnet gick jag över nästan en vecka, men jag lever på hoppet att denna bebis håller tiden. 

E april-2009 och A mars-2011
  • Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?
  • nica

Bm försökte sig på hinnsvepning...tappen var bakåt och ca 3cm. Så förhoppningsvis händer de något!

• DevilsDaughter

snowboard: aha ok.. Jag har BF imorgon så jag ska absolut inte klaga! 

nica: Ne, tyvärr had ejag inte det;).. Jag är som du, också sådan som inte vill vara till besvär! Jag vill också försöka vara ynklig på min MVC-kontroll nästa vecka då jag gått en vecka över tiden, men misstänker att jag kommer fega ur och inte säga något alls.. Lyckades hon göra hinnsvepning? Känner du av något?

Har nog redan skrivit om min igångsättning här.. Men upprepar isf.. När jag hade gått 3 veckor över tiden så sattes jag igång, var inte speciellt mogen, tappen låg lite bakåt osv, öppen 1,5 cm ca, ändå lyckades de efter mkt bök få hål på hinnorna, men tyvärr räckte det inte till att få några värkar, utan fick dropp för det.. När väl droppet hade börjat värka så gick igångsättningen jättesmidigt och det är min bästa förlossning av mina 3 och då har de andra två ändå varit helt problemfria förlossningar.

• Snowboard

Nu drog slemproppen! Något är helt klart på G, frågan är bara nääääär det startar på riktigt. Känner av lite mer mensvärk också... vågar man hoppas?? Näää inte direkt..

• DevilsDaughter

snowboard: Med tanke på att du gått över så skulle jag bli förvånad om slemproppen inte var ett tecken på att det börjar bli på gång nu! Hoppas det drar igång ordentligt mkt snart!

• Snowboard

Ja om man lägger ihop allt så borde saker vara på gång, bara det att man slängs mellan hopp och förtvivlan fram och tillbaka så jag vågar inte hoppas.

Nu blir jag dock som en yr höna. Har vi packat? Vad ska jag ha med? Får man använda Spotify på förlossningen??!! Annars måste jag ju fixa musik!

• nica

Hon fick en ett finger och svepte rundor så gott hon kunde. Men känner inte av något alls vet inte hur ölänge man kam vänta sig för att veta om de gjort någon nytta eller ej.

Snowboard- låter ju som de kan vara på g. Hoppas nu de sätter igång ordentligt för dig.

• Snowboard
    nica skrev 2014-06-16 19:08:43 följande:
    Hon fick en ett finger och svepte rundor så gott hon kunde. Men känner inte av något alls smile4.gif vet inte hur ölänge man kam vänta sig för att veta om de gjort någon nytta eller ej.

Snowboard- låter ju som de kan vara på g. Hoppas nu de sätter igång ordentligt för dig.
    Vi väntar ett par dagar till, sedan kanske man kan säga att det inte gett effekt. Vi hoppas att du imorgon känner av det hela. Men de här eviga besvikelserna är påfrestande....
  • Snowboard

Vattnet har gått, formligen forsade och blötte ner de enda byxorna jag kan ha. Men nu är vi iaf påväg in för koll. Kommer nog att bli hemskickad igen dock. Känner inga värkar men stark mensvärk.

• Purlan
    Snowboard skrev 2014-06-16 21:25:42 följande:

Vattnet har gått, formligen forsade och blötte ner de enda byxorna jag kan ha. Men nu är vi iaf påväg in för koll. Kommer nog att bli hemskickad igen dock. Känner inga värkar men stark mensvärk.

Lycka till!!!
Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?