• Purlan

BF 5 juni-2014. Fler?

Nu känns det som att nedräkningen börjat. Två veckor kvar till BF. Är ni fler där ute som har BF samma dag som jag?

Med både första och andra barnet gick jag över nästan en vecka, men jag lever på hoppet att denna bebis håller tiden. 

E april-2009 och A mars-2011
  • Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?
  • nica

Nope har en envis liten bebis, är på bf +14 idag. Ska in på koll i morgon och sen därefter får jag se hur de blir.

Hur går det för dig och de nya tillskottet?

• Snowboard
    nica skrev 2014-06-23 19:46:45 följande:
    Nope har en envis liten bebis, är på bf +14 idag. Ska in på koll i morgon och sen därefter får jag se hur de blir.

Hur går det för dig och de nya tillskottet?

Men vilken nedrans envis en. Hur vill du göra, sätta igång eller avvakta lite till?

Här går det bra med bebben. Han bara sover och äter. Skriker nästan ingenting, peppar peppar. Men han äter som en häst! BVC har inte hört av sig ännu... får se om de ringer imorgon vill ju veta vad han väger!

När är kollen imorgon?
  • nica

Skönt att allt går bra med lillgrabben

Har tid 9.00 men ska ringa till de sjukhus jag vill föda på 8.00 och se om de ev. Har tid att ta emot mig. Men man kan ju hoppas att den lilla tösen väljer att komma frivilligt nu inatt istället

• Snowboard
    nica skrev 2014-06-23 22:45:02 följande:
    Skönt att allt går bra med lillgrabben

Har tid 9.00 men ska ringa till de sjukhus jag vill föda på 8.00 och se om de ev. Har tid att ta emot mig. Men man kan ju hoppas att den lilla tösen väljer att komma frivilligt nu inatt istället

Bebbe inatt?
  • nica

Nope ska snart ringa sjukhuset så får vi se vad de säger. Suck.

• Snowboard
    nica skrev 2014-06-24 07:44:24 följande:
    Nope ska snart ringa sjukhuset så får vi se vad de säger. Suck.

Känns det jobbigt? Du har kämpat väl! Varje dag är ju en eeeeevighet. Skriv och berätta vad som ska hända, jag är nyfiken!
  • nica

Det börjar bli extremt jobbigt och jag vill bara lipa :-P fick hinnsvepning idag på sjukhuset iaf( gjorde ont som tusan så hoppas på de gör sitt) bebisen mår bra bra iaf och det är huvudsaken.

• Snowboard
    nica skrev 2014-06-24 13:26:18 följande:

Det börjar bli extremt jobbigt och jag vill bara lipa :-P fick hinnsvepning idag på sjukhuset iaf( gjorde ont som tusan så hoppas på de gör sitt) bebisen mår bra bra iaf och det är huvudsaken.

Jag hejar på dig! Du kämpar på bra. Förstår verkligen hopplösheten. Jag kände samma sak, speciellt efter 41+3-kollen då de inte gjorde något alls. Men det är ju det som är så skumt att ena sekunden känns det som att näää det kommer aaaaaldrig hända något och sedan i nästa sekund plopp så drar det igång. Håll ut, jag kollar upp dig här så klaga huuuuur mycket du vill.

Styrkekramar!
  • nica

Är inne på 42+0 idag och allt känns hopplöst. Mina fina grabbar får vara hos mormor över natten OM och ett väldigt stort OM de skulle sätta igång inatt.

Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?