• Purlan

BF 5 juni-2014. Fler?

Nu känns det som att nedräkningen börjat. Två veckor kvar till BF. Är ni fler där ute som har BF samma dag som jag?

Med både första och andra barnet gick jag över nästan en vecka, men jag lever på hoppet att denna bebis håller tiden. 

E april-2009 och A mars-2011
  • Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?
  • Snowboard
    nica skrev 2014-06-15 15:22:16 följande:
    Ska vara där 13.00 när har du tid? Hade varit roligt om våra envisa bebisar vill komma i morgon efter lite övertalning

Devils undra om hon fått sin lilla bebis, varit tyst från hennes sida länge nu.

Jag har tid redan 07:30 (jippi, upp tidigt som f*n få upp stackars trötta sonen och lämna på dagis sen iväg. Som att man inte behövde den lilla sömn man kunde få, tack tack.) Ja ja, fördelen är att jag slipper vänta halva dagen på vad de kommer att säga.

Ja det är väl mest du och jag som håller låda i denna tråden? :-P
  • Purlan

Jag följer er i tysthet och hoppas att ni snart har era kottar hos er

• nica
    Snowboard skrev 2014-06-15 17:00:37 följande:
    Nu kom det blod! Ringde förlossningen och om det kommer mer ska jag åka in.

Blod kan komma när du håller på att öppna dig. Förstår oron när du ser blod dock, mensvärk eller så?

Skönt att du har tid på morgonen om de nu inte blir att du åker tidigare.

Skriv och berätta hur det går.
  • Snowboard
    nica skrev 2014-06-15 17:45:11 följande:
    Blod kan komma när du håller på att öppna dig. Förstår oron när du ser blod dock, mensvärk eller så?

Skönt att du har tid på morgonen om de nu inte blir att du åker tidigare.

Skriv och berätta hur det går.

Jag är inte orolig för blodet eftersom att jag googlat sönder allt om förlossning och sådant runt i kring :P. Vet att det oftast är fullt normalt, blev mest bara så till mig hehe. Jag tycker att mensvärken har tilltagit även om den fortfarande är konstant och så känns det som att lillebror, om det ens är möjligt, har hasat ner ännu en liten bit. Kanske kanske händer det något inatt? Eller så inte...
  • nica

Hoppas de händer något för dig inatt. ..antingen kan de sätta igång ordentligt eller så kan de hålla sig väck tills i morgon så du får lite sömn inatt:-P

• Snowboard
    nica skrev 2014-06-15 18:10:52 följande:
    Hoppas de händer något för dig inatt. ..antingen kan de sätta igång ordentligt eller så kan de hålla sig väck tills i morgon så du får lite sömn inatt:-P

Ja jag är beredd på att allt bara är ett spratt. Har dock även varit lite knasig i magen och mitt illamående gör sig påmint. Spydde upp frukostgröten i diskhon imorse, hann inte in på toan. Det är så sabla trångt i magen så det är svårt att hålla ner maten, hehe.

Gud vad jag babblar. Vad har du pysslat med idag?
  • nica

Låter ju som massa tecken på att de kan vara på g.

Jag har lämnat mina grabbar och slöar nu:-P ska snart ta en promenad då de är en så fin kväll min syster hade drömt att bebisen skulle komma inatt men jag tror inte alls på de.

• Snowboard

Jahapp då sitter man här i väntrummet... Alla symptom från igår är puts väck dessutom. Jippi! Falskt larm i vanlig ordning...

• Snowboard

10 min tog det. De kollade bara fostervattensmängden :(. Har fått tid på torsdag för ev. igångsättning men jag vill helst inte ha det. Ja ja bara att harva på igen då.

Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?