sagström skrev 2014-05-22 12:14:36 följande:
EQ85; hjälp vad läskigt.
Fattar inte varför de inte sätter igång dig. Visst var du väl mogen när de kollade dig för nån vecka sen?
Jag har så många som har fått hinnsvepning (haha, jag har fått dille på det där) utan några speciella skäl.
Klart du ska bli igångsatt på måndag. Kräv.
Här är lugnt fortfarande. Sjukt varmt bara, pallar inte. 26* nu kl 12 och imorn skulle bli ännu varmare här i Gbg vet jag. Är såå uttråkad men ska i alla fall till BM om nån timme och en sväng till vallokalen innan.
här är också jättevarmt. jag vill gärna sitta i solen men d e för varmt. isolerar mig här inne.
ja, tappen va mjuk höromkvällen med, för efter akuten skickades jag till FL som kollade så allt va bra med mig och lillan. hon är lite slö till o från i pulsen men idag hos bm reagerade hon när bm tryckte till henne rejält.
iaf. häromkvällen på fl va jag öppen 2 cm och 2 cm mjuk tapp kvar. den satt även lågt och va inte alls obehagligt när hon kollade, annars om den är bakåtlutad och omogen brukar d va riktigt obehagligt ju.
så vi får se. steg 1 är ju att få ett JA, sen steg 2 är att kolla om tappen är OK inför induktion..
hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det =)