sagström skrev 2014-05-24 13:18:58 följande:
Tiger; Är det i armhålan? Fick för mig att det var på halsen av nån anledning.
Den ser ju jättesvullen ut. Har du nån som kan passa dina barn och du tar med dig mannen till läkaren? Tycker du ska kolla upp det.
Hur mår du just nu? Förstår att men inte vill åka iväg om man har hög feber, då orkar man ju inget.
Jag tycker att du ska ringa förlossningen och säga att du är väldigt orolig då du har gått över tiden och nu fått en jättesvullen lymfkörtel samt feber och mår inte alls bra. Du kan säga att du är rädd för att det kan ha med graviditeten att göra samt om det kan vara något som påverkar bebisen.
Just oro för barnet i magen tror jag de tar på mer allvar. Vill du bli igångsatt nu? I så fall kan du ju alltid lägga till att du tycker att bebisen har rört sig mindre. Det måste vara jättejobbigt för dig, tycker jag har det jobbigt som bara är "vanligt gravid" på övertid.
Mårran; har du redan sår på brösten? Jag försöker härda mina lite nu för slippa när bebisen kommer.
Har haft kliande utslag ända sedan vintern, mest på benen, men det kommer och går på brösten också. Oroar mig lite för att det blir värre sen när amningen börjar, men hoppas också på att det är något hormonellt och att det kanske kan bli bättre när man inte är gravid mer.... har annars atopiska hudutslag då coh då, och ganska ofta sätter de igång pga olika hormonella ändringar. Men det är salva och luftning som gäller hela tiden. Det läker emellanåt och vet inte varför de sedan igen blir så torra så att det spricker :(