sagström skrev 2014-05-26 15:46:12 följande:
Men åh, känns som att det är väldigt nära för er båda Mårran och Tiger! Så himla spännande.
Här händer absolut inget på bebisfronten, men jag har släppt lite att jag gått över tiden. Bf +3 idag, första dagen var lite vacuum men nu är det nästan som att "vi får väl se om det blir nån bebis" och fram tills dess försöker jag sysselsätta mig med lite av varje.
Bluegrass; han är så söt din lille bebis. Och bebislivet låter ju alldeles fantastiskt, längtar massor. Lite orolig för min lilla bara som snart är 2 1/2, hon är så bestämde och pratar fortfarande väldigt lite. Känns som att det kommer släppa väldigt snart oh då hoppas jag det blir lite lugnare. Hon har fria tider på dagis som tur är så om hon är för jobbig så får mannen hämta och lämna henne om dagarna så får vi ta fighterna ihop med henne.
Mårran; blåser liknande vindar i hela Europa verkar det som men bra ändå att de fick färre procent. Vart i Finland var det du bodde? Minns inte om du skrivit det? Pratar ni svenska hemma?
Tiger; vad skönt att det verkar ha vänt. Hoppas nästa det tar en dag eller två till innan bebisen kommer nu då så du hinner samla lite krafter.
bor i Åbo på västkusten, och vi pratar bara svenska hemma (jag har en finskspråkig mamma, men jag blev tyvärr inte helt tvåspråkig pga jag har bott länge i Göteborgstrakten som barn :)