bluegrass skrev 2014-05-19 10:25:18 följande:
Luspudel- spännande! Det kan väl vara sipprande fostervatten?
Heja heja heja er! Förstår att det börjar bli tungt och att ni är less. Med mitt första barn gick jag över 11 dagar, så jag vet hur dryg väntan är och hur oproportionerligt ledsen jag var varje morgon när det inte startat.
Men jag är ändå fortfarande avundsjuk på er som snart ska föda och uppleva första timmarna, första dygnet, första syskonmötet
!
Här är allt fortfarande bra. Didrik är en nöjd prick som äter, sover och bajsar mest. Han är nöjd i babysitter och har inga skrikperioder än.
Min man är hemma denna v också. Det är väl först efter det som trebarnschocken kommer
!
Ang kosthållning...
Åt extremt onyttigt sista delen av grav och slutade träna i v 36. Har fortsatt äta onyttigt nu, nu är vi mkt inne på att unna oss och fira att han är här med diverse opastöriserade ostar, charkvaror, vin, choklad etc.
Magen är en stor utåtstpende degklump och jag har absolut inga kläder som passar. Och har bara gått ned ca 7-8 av ca 16 kg.
Men jag orkar inte tänka på det nu.
Får ta tag i det senare. Jag var för att vara mig ovanligt vältränad och smal före denna grav, så jag har verkligen ett stort jobb framför mig om jag ska komma tillbaka dit.
Men nu tänker jag fortsätta njuta och unna mig och räknar med att vara insvept i handduk på stranden i sommar
!
Åh det blev Didrik
Hoppas det inte blir en så allvarlig trebarnschock