sagström skrev 2014-05-13 22:23:21 följande:
Slemproppen lossnade igår em/natt och på morgonen idag. Men nu händer inget mer, jobbat som vanligt idag. Nu var det tredje gången på en månad som jag fick förvärkar och andra gången delar av slemproppen åkt ut men det händer inget ändå. Försöker att tänka att den kommer bli sen men det är svårt att inte hoppas. Mannen hade visst glömt säga att han skulle jobba sent idag, fick reda på det imorse, var halvglad då????. Så det var bara att cykla till dagis i regnet vid femtiden, ta med dem till Willys och handla och sen cykla hem och laga mat. Som tur var mötte min snälla mamma oss utanför dörren här hemma. Flickorna var snälla idag som tur var och mina hormoner också. 3 dagar kvar på jobbet, jihoo!
EQ85, har du haft propp innan? Hur mår du i övrigt?
tur i oturen du hade igår.
ibland blir det kaos att fixa allt med hämtning lämning inhandling osv.. :(
nja, jag har haft grova inflammationer i mina bråck, men denna gången blev hela ådran rödbrunblå.
så de gjorde UL på benet som visade en "troboflebit". så nu är det 7 sprutor kvar.
hoppas dock jag slipper.
idag har jag hårda sd, orolig mage, en vörkande tryckande känsla neråt. nu sitter jag helt stilla o försöker vila o njuta av glass.
men ställer jag mig upp gör det riktigt ont till o från.
så lite mys ikväll så får vi se. ;)