• sagström

Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?

Hej.

Tänkte se om det är någon som börjar närma sig slutet som vill följas åt? Jag har bf 23 maj och har senaste veckan tyckt att det börjar bli riktigt jobbigt, tålamodet är dåligt och jag är väldigt trött.

• Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?
  • Jacqueline
    bluegrass skrev 2014-05-10 21:39:48 följande:

Jag födde en pojke kl 18.22 efter mkt bra och lagom lång förlossning. 3790 g, 52 cm lång och helt perfekt. Så oerhört härligt!! Så det gick fort på slutet smile1.gif !

Åh grattis
  • EQ85
    bluegrass skrev 2014-05-10 21:39:48 följande:
    Jag födde en pojke kl 18.22 efter mkt bra och lagom lång förlossning. 3790 g, 52 cm lång och helt perfekt. Så oerhört härligt!! Så det gick fort på slutet !

Åh!!!!! Grattis!!!!!!!
  • luspudel

Åh ligger vaken och kan inte sova, har rejält ont men det är mer konstant molvärk med sammandragningar som kniper till ordentligt. Undrar om det är på riktigt nu eller bara lur??

• bluegrass

Tack gör gratulationerna! Här är underverket. Vi tror att han ska heta Ivar. Det känns helt underbart att han är här!

• sagström

Grattis Bluegrass! Vad härligt att det gått bra. Det måste ju gått snabbt för när du skrev vid 5 var det så lugnt. Han ser ju ut som en alldeles perfekt liten bebis.

Luspudel, hur går det för dig?

• luspudel

Det går bra... Eller dåligt, beror på hur man ser det Jag lyckades somna efter ca 2 h och är nu uppe med dottern, men mensvärken sitter kvar. Eller ja molvärken. Men den är inte lika extrem som inatt, jag trodde verkligen det var dags! Men icke sa Nicke.

• Jacqueline
    bluegrass skrev 2014-05-11 01:23:27 följande:

Tack gör gratulationerna! Här är underverket. Vi tror att han ska heta Ivar. Det känns helt underbart att han är här! phpxcBXDm19423.jpg

Vilken liten goding!!!Som jag längtar nu^^
  • Tezza

Stort grattis till prinsen, bluegrass! Man längtar mer och mer! När man läser om alla som får och är på gång!!!

• MårranTre

bluegrass: åh stort grattis, vilken ljuvlig liten pojke!

Kanske vi också får en Ivar, hah (men just nu är jag väldigt inne på att det är en tjej...)

luspudel: kanske det sätter igång på riktigt när som helst nu :-O spännande!

Kanske också snart dags för EQ85

Här har det varit en lugn och lång natt, sovit bra och känner mig ganska utvilad. Vaknade till en förvärk nog, men det var ett rätt milt molande och en slitande känsla där nere. Bebis sparkar till då och då och håller mig lugn och glad

Jag har 39+0 i dag! Man är inne i vecka 40 alltså! Har svårt att tänka mig att den här bebisen kommer vara kvar i magen ännu 2 veckor (som miona två tidigare), min tippning liggen nu på 5-6 dagar till... men det kan ju vara helt fel och kanske det går över till vk 41 igen... Pust det är ansträngande det här gissandet! Men då när jag trodde att vi skulle få KS pga fot-sätesbjudningen så tyckte jag inte så värst om känslan att veta vilken dag det blir heller, på något vis väldigt nervöst då! Det skulle ju troligen blivit imorgon i så fall eftersom planerat KS görs c. en vecka innan bf... Ganska skönt att inte veta heller alltså... Åh dessa tankar

Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?