• sagström

Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?

Hej.

Tänkte se om det är någon som börjar närma sig slutet som vill följas åt? Jag har bf 23 maj och har senaste veckan tyckt att det börjar bli riktigt jobbigt, tålamodet är dåligt och jag är väldigt trött.

• Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?
  • sagström

Oj, här händer det grejer.

Bluegrass; lycka till! Så spännande.

Var hos BM idag och allt såg väldigt bra ut (förutom att hon skulle väga mig, tycker det är lite onödigt), det är ju så klart jättebra men bara så osugen på att gå över tiden. Nästa besök inplanerat 22:e vilket är dagen innan bf.

Vi har ca en kvarts bilresa till bb (om det inte är massa trafik). 300 m lagom nära.

• luspudel

Jag har BF 21 maj så är bara i 38+1 idag. På ett sätt vill jag inget hellre än att det ska starta, å andra sidan har vi lite att göra i helgen.... Jag tänkte anlägga vår rabatt till exempel Fast det klart, bebis smäller ju högre!

• Tiger grr
    luspudel skrev 2014-05-09 18:55:24 följande:
    Jag har BF 21 maj så är bara i 38+1 idag. På ett sätt vill jag inget hellre än att det ska starta, å andra sidan har vi lite att göra i helgen.... Jag tänkte anlägga vår rabatt till exempel smile2.gif Fast det klart, bebis smäller ju högre!
    Vi har samma BF. :) om du vill så kan vi byta? så kan du dona med rabatten och jag snuffa på min bebis. Flört

jag hoppas dock att min kommer nästa söndag, den 18:e, för då blir det tredje generationen av tjejer som är födda den 18:e. vore ju kul. :)
  • EQ85
    luspudel skrev 2014-05-09 18:55:24 följande:
    Jag har BF 21 maj så är bara i 38+1 idag. På ett sätt vill jag inget hellre än att det ska starta, å andra sidan har vi lite att göra i helgen.... Jag tänkte anlägga vår rabatt till exempel Fast det klart, bebis smäller ju högre!

Mys frigör oxytocin och mannens sats innehåller ämne som kör igång.

Hade inte orkat anlägga rabatt :p
  • sagström

Kanske missade men varför svepte BM dig luspudel? Tycker jag hört många som det funkat för även fast det kanske inte gör det varje gång.

Tiger grr; vad kul att med era födelsedagar, fyller du också då?

• Jacqueline
    EQ85 skrev 2014-05-09 19:24:16 följande:

Mys frigör oxytocin och mannens sats innehåller ämne som kör igång.

Hade inte orkat anlägga rabatt :p
    Ja tänk om man hade en karl som ville ligga lite ibland haha^^ han tycker det är jätteläskigt att ha sex med mig nu när bebis är så "färdig" :-/ tror även han är lite skraj inför det som komma skall.
  • Tiger grr
    sagström skrev 2014-05-09 19:29:26 följande:
    Kanske missade men varför svepte BM dig luspudel? Tycker jag hört många som det funkat för även fast det kanske inte gör det varje gång.

Tiger grr; vad kul att med era födelsedagar, fyller du också då?
    Ja alltså bara datumet inte månaden, mamma 18 sep och jag 18 mars. :)
  • Tiger grr
    Jacqueline skrev 2014-05-09 19:38:39 följande:
    Ja tänk om man hade en karl som ville ligga lite ibland haha^^ han tycker det är jätteläskigt att ha sex med mig nu när bebis är så "färdig" :-/ tror även han är lite skraj inför det som komma skall.
    min är lite tvärtom, han är ännu mer intresserad nu. han älskar min gravida kropp, fast själv känner man sig som en fet boll. hahaha
  • Jacqueline
    Tiger grr skrev 2014-05-09 19:45:34 följande:
    min är lite tvärtom, han är ännu mer intresserad nu. han älskar min gravida kropp, fast själv känner man sig som en fet boll. hahaha
    Aah men visst känner man sig ungefär smidig som en badboll
  • bluegrass

Tack för lyckönskningarna!!
    Det börjar sjunka in lite sakta..
    Har städat så att det ska vara fint när vi kommer hem, packat det sista och passar på att gosa extra mkt med min fina treåring som snart kommer att kännas jättestor!

Har mer förvärkar nu efter hinnsvepningen idag. Läkaren hoppades att det skulle komma igång av den. Men eftersom maken nu är i skogen med dottern över natten hoppas jag inte det!!
    Har dock inte sett ngn slempropp och det gör inte särskilt ont, så det borde ju vara lugnt!

Luspudel- det lät ju som mkt bra status på tappen. Lycka till!

Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?