bluegrass: wow sjukt spännande!! Badkar är världens bästa grej alltså! Med tvåan fick jag bada på förlossningen, och det varma vattnet tog bort allt illamående och obehag jag haft i tarmarna och gjorde värkarna väldigt starka men regelbundna och bra! Sen flöt det på superfint efteråt! Visst det gör ju mer ont hela tiden sen, men man vet att det är på väg åt rätt håll. Jag har tagit lustgas i slutet av öppningsskedet och det har funkat bra. Man har något att fokusera på genom värkarna då också. Ooh vad spännande för dig
Igår hade jag mycket ilande känslor neråt i slidan på kvällen när jag låg ner. Och i dag har jag haft 2-3 starka förvärkar som höll i sig rätt länge, flera minuter åt gången och det molande samtidigt... mådde väldigt illa också när vi var av och an inne i stan, särskilt att sitta i bilen var hemskt. Men sen när jag stod upp och gungade runt lite mer höfterna så lättade obehagskänslan. Bubbligt och jobbigt i tarmarna också... Bebis rumpa tyckte jag var väldigt långt nere. Började tänka att den kanske fixerat sig och sjunkit längre ner i bäckenet och att det gjorde magen så orolig, och att det trycker på nerver och sånt så att man mår illa... Så kanske detta är bra tecken
Sex har jag inte alls klarat på länge, känner mig så enorm och klumpig, och maken vågar nog inte föreslå något när jag är så trött hela tiden... Dessutom fick jag inte heller ha sex under den perioden som moderkakan låg lågt, kan bli blödningar tydligen. Och så har det bara inte blivit av mer efter det...
Träffade en gammal bekant inne i stan som har bf 15.5! Visste inte om det... vi kanske är på sjukhus samtidigt då :) skojigt.