• Anonym (Vad pågår)

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Läs den!!

Du kommer att känna dig så lurad...det gör jagSkrikandesGråter

• Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"
  • Volt
    Anonym (helt rätt) skrev 2014-04-30 10:36:15 följande:
    Bara för att du inte kan se de samband som så tydligt finns där behöver du inte komma med personangrepp. Det ligger något i det gamla uttrycket "Den som sa det han var det", och din egen bildning verkar ju vara rätt begränsad när det kommer till saker man inte kan läsa i böcker...............
    Så du menar alltså på fullaste allvar att cancer inte fanns innan vaccinet uppfanns? 
    Det är absolut inget fel på min bildning, jag vet t ex att smittkoppor har funnit i tusentals år. Cancer likaså. Så ja, jag väljer att tro att du skämtar. 
  • Anonym (Vad pågår)
    Volt skrev 2014-04-30 11:23:30 följande:
    Så du menar alltså på fullaste allvar att cancer inte fanns innan vaccinet uppfanns? 
    Det är absolut inget fel på min bildning, jag vet t ex att smittkoppor har funnit i tusentals år. Cancer likaså. Så ja, jag väljer att tro att du skämtar. 
    Cancer har alltid funnits. Frågan är i vilken utsträckning. Mutationer kommer och går i vår kropp hela tiden. Ibland utvecklas de till cancer, ibland inte.

Det som är skillnaden idag, är att kroppen förlorat en del av sin förmåga att bekämpa dessa mutationer.

Och det mina vänner, kan vi väl vara överens om att det är något i vår miljö som har förändrat den förmågan? Vad det än kan vara.
  • Anonym (källor)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:38:55 följande:
    Cancer har alltid funnits. Frågan är i vilken utsträckning. Mutationer kommer och går i vår kropp hela tiden. Ibland utvecklas de till cancer, ibland inte.

Det som är skillnaden idag, är att kroppen förlorat en del av sin förmåga att bekämpa dessa mutationer.

Och det mina vänner, kan vi väl vara överens om att det är något i vår miljö som har förändrat den förmågan? Vad det än kan vara.
    Källa på detta tack.
  • Anonym (Vad pågår)
    Anonym (källor) skrev 2014-04-30 11:41:37 följande:
    Källa på detta tack.
    Jag har ingen enskild källa på det faktiskt. 
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:44:24 följande:
    Och vad kan det bero på?
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (Vad pågår)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-04-30 11:44:57 följande:
    Och vad kan det bero på?
    Att det är ett antagande jag har gjort utifrån saker jag har lästFlört
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:48:42 följande:
    Att det är ett antagande jag har gjort utifrån saker jag har lästFlört
    Antaganden är i och för sig rätt värdelösa som argument. Prova att hålla dig till fakta i stället.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Flaminia
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:38:55 följande:

Att cancer ökar beror på att vi lever allt längre samt på livsstilsfaktorer, som att allt fler är överviktiga och att vi utsätter oss mer för sol (hudcancer).
  • Volt
    Anonym (källor) skrev 2014-04-30 11:41:37 följande:
    Källa på detta tack.
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:44:24 följande:
    Intressant.

• Anonym (Vad pågår)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-04-30 11:50:34 följande:
    Antaganden är i och för sig rätt värdelösa som argument. Prova att hålla dig till fakta i stället.
    Men du menar i princip att det inte ligger något alls i det? Att cancersjukdomarna inte alls har ökat? Och att inte vår miljö kan påverka vårt immunförsvar till det sämre eller till det bättre?
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"