• Anonym (Vad pågår)

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Läs den!!

Du kommer att känna dig så lurad...det gör jagSkrikandesGråter

• Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"
  • Flaminia
    Anonym (helt rätt) skrev 2014-04-30 12:47:23 följande:
    Bara för att det inte "automatiskt" blir så innebär det inte att det faktiskt inte är så................

Som jag och andra påpekat finns det andra förklaringar till att antalet cancerfall ökat, men det tror du alltså inte på?
    Björnmossa skrev 2014-04-30 12:52:24 följande:
    Men så kan du ju säga om allting.

Kan du bevisa att jazzmusik inte har någon koppling till cancer? Cancer har ökat sedan jazzmusiken kom till för hundra år sen. Bäst att inte lyssna så mycket på jazz.

Dammsugare är en annan nymodighet som ingen ifrågasätter trots att allergierna ökat sen vi drog in dessa tingestar i våra hem.

Axelvaddar korrelerar med HIV.
    Exakt.
  • Hypnotica
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:38:55 följande:
    Cancer har alltid funnits. Frågan är i vilken utsträckning. Mutationer kommer och går i vår kropp hela tiden. Ibland utvecklas de till cancer, ibland inte.

Det som är skillnaden idag, är att kroppen förlorat en del av sin förmåga att bekämpa dessa mutationer.

Och det mina vänner, kan vi väl vara överens om att det är något i vår miljö som har förändrat den förmågan? Vad det än kan vara.
    Nej, den största skillanden är att man dog yngre förr. Om människan kunde leva för evigt , skulle vi alla få cancer.
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • puss
    Hypnotica skrev 2014-04-30 13:14:01 följande:
    Nej, den största skillanden är att man dog yngre förr. Om människan kunde leva för evigt , skulle vi alla få cancer.

fast alla skulle leva med cancer då alltså?
    *puss puss puss puss*
  • Volt
    puss skrev 2014-04-30 12:54:05 följande:

vilket mysigt resonemang. röda strumpr hjälper mot tigeranfall.
    Icke! Gula ska det vara! Hallo liksom...
  • puss
    Volt skrev 2014-04-30 13:17:39 följande:
    Icke! Gula ska det vara! Hallo liksom...

aha! källa på det?
    *puss puss puss puss*
  • Volt
    puss skrev 2014-04-30 13:18:11 följande:

aha! källa på det?
     Läste det i nån Hemmets journal härom året, eller var det kanske Hänt extra..hm.. Kommer inte ihåg. 
  • puss
    Volt skrev 2014-04-30 13:19:53 följande:
     Läste det i nån Hemmets journal härom året, eller var det kanske Hänt extra..hm.. Kommer inte ihåg. 

jaha men då då.
    *puss puss puss puss*
  • Volt
    Volt skrev 2014-04-30 13:19:53 följande:
    Nä, nu kom jag på det! Det var i en Ding ding värld!
  • puss
    Volt skrev 2014-04-30 13:20:21 följande:
    Nä, nu kom jag på det! Det var i en Ding ding värld!

där satt den!
    *puss puss puss puss*
  • Anonym (anonym)

Skulle man screena alla människor som dör i högre ålder skulle det visa sig att i princip alla hade cancer utan att vara diagnostiserade för detta, precis som 50% av alla över 50 år har förslitningar i skelettet.

Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"