• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 17:35:48 följande:
    Ja jag är lite kluven egentigen angående decemberbaen om jag ska vara äröig men det är ju trots allt viktigast stt man får ett friskt barn inte vilken månad den är född :)

Ja, så är det ju
  • jemi01

Jag har inga symtom vad jag vet vid ägglossning men ska försöka känna efter lite extra nästa gång...
    Jag tror att gränsen för decemberbebis eller januaribebis är nu i dagarna,iaf för beräknad bf. Kan det stämma? Sen vet man ju aldrig om man går över tiden eller föder innan bf.

• Kawinna
    jemi01 skrev 2014-04-07 18:35:35 följande:
    Jag har inga symtom vad jag vet vid ägglossning men ska försöka känna efter lite extra nästa gång...

Jag tror att gränsen för decemberbebis eller januaribebis är nu i dagarna,iaf för beräknad bf. Kan det stämma? Sen vet man ju aldrig om man går över tiden eller föder innan bf.

Dwt stämmer nog nej, så är det nog
  • Sofie92
    corran skrev 2014-04-07 17:37:27 följande:

Håller tummarna för dig Också! Använder du äl tester?
    Nej, vi har inte gjort detta till något "jobb" som vi gjorde med förra. Jag var bara stressad och deppig hela tiden men det var mest för att jag inte visste om jag kunde bli gravid. Men det tog 1.5 år att bli gravid då. Så nu köper jag inga tester då jag ofta brukar ha några känningar när ÄL kommer. Men kommer det att dra ut på tiden även denna gång så blir det att köra på äl tester.
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-08 07:23:24 följande:
    Nej, vi har inte gjort detta till något "jobb" som vi gjorde med förra. Jag var bara stressad och deppig hela tiden men det var mest för att jag inte visste om jag kunde bli gravid. Men det tog 1.5 år att bli gravid då. Så nu köper jag inga tester då jag ofta brukar ha några känningar när ÄL kommer. Men kommer det att dra ut på tiden även denna gång så blir det att köra på äl tester.

Okej, hoppas att det inte tar allt för lång tid denna gången :)
  • lilljohansson

slutade med piller den 1:a april och idag kom mensen =) tänk att man kan bli så glad över att få den :P haha
    men nu är det bara att köra =) 

• corran
    lilljohansson skrev 2014-04-09 07:34:54 följande:
    slutade med piller den 1:a april och idag kom mensen =) tänk att man kan bli så glad över att få den :P haha men nu är det bara att köra =) 

Härligt! Hoppas det blir en januaribebis nu då ;)
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-04-09 09:08:06 följande:

Härligt! Hoppas det blir en januaribebis nu då ;)
    ja jag hoppas verkligen det =)  sambon önskar ett sommarbarn men jag hoppas att det tar sig så fort som möjligt =)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)