• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-01 08:28:05 följande:
    Ja hoppas, har molvärk till och från också. Ska bli så spännande att se om det tagit sig :D

När ska du börja testa?
    sjl89 skrev 2014-04-01 08:55:48 följande:
    Ja du, 12-24 timmar har jag för mig att ägget är "fruktbart" :p

Då har man ju inte så många timmar på sig att lyckas just vid äl :p tur att spermierna överlever några dagar i oss!
  • corran

Äl+5 idag så ska försöka vänta till äl+9 iaf :) känns inte som att det är någon idé tidigare?

• Kawinna
    corran skrev 2014-04-01 09:40:29 följande:
    Äl+5 idag så ska försöka vänta till äl+9 iaf :) känns inte som att det är någon idé tidigare?

Okej nej, det är det väl inte.
  • sjl89
    corran skrev 2014-04-01 10:46:18 följande:
    Nog för att man är bra sugen ;)

Jag köpte 20 gravtest från tedtlagret förra månaden, kostade bara 150:- så jag har en bunt ;)
  • Sofie92
    Kawinna skrev 2014-03-31 18:10:50 följande:

Jag älskar rosenrot! Blir mycket piggare av det och mitt humör blir bättre funkar super för mig iaf!
    Jag hoppas det hjälper. Efter hur länge började du märka skillnad? Sen hoppas jag på att bli gravid denna månad =) Så man måste ju ladda upp med energi om jag kommer bli lika trött som förra graviditeten.
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-04-01 13:47:44 följande:
    Jag hoppas det hjälper. Efter hur länge började du märka skillnad? Sen hoppas jag på att bli gravid denna månad =) Så man måste ju ladda upp med energi om jag kommer bli lika trött som förra graviditeten.

Jag märkte det bara efter någon dag kanske inbillning men hjälper det så hjälper det! Ja, energi är alltid bra att ha
  • corran

Roligt att ha en bunt hemma :) jag ska försöka undvik att köpa så mot test, har lagt ut så mot pengar på äl test denna månad så känner inte att jag vill köpa en massa gravtest också. Har ett hemma från apoteket och det får räcka har jag bestämt :) ev att jag köper ett till om jag får ett väldigt svagt plus eller om jag testar neg men mensen inte kommer.

• Kawinna
    sjl89 skrev 2014-04-01 11:41:28 följande:
    Jag köpte 20 gravtest från tedtlagret förra månaden, kostade bara 150:- så jag har en bunt ;)

Alltid bra att ha! själv har jag gjort en fuling och snott några test på jobbet, ser det som en bonus!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-01 20:06:52 följande:
    Alltid bra att ha! själv har jag gjort en fuling och snott några test på jobbet, ser det som en bonus!

Hahahaa skön!! :D
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)