• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • sjl89

Oj det skulle inte bli något Citat, menar att jag följer dig Carran med spänning :D

• corran
    sjl89 skrev 2014-04-05 20:30:01 följande:
    Oj det skulle inte bli något Citat, menar att jag följer dig Carran med spänning :D

Testade negativt ikväll (äl+9), men jag har fortfaramde hoppet uppe eftersom jag har 5 dagar kvar till bim :)
  • Älskarlivetkärlek
    corran skrev 2014-04-05 20:34:35 följande:
    Testade negativt ikväll (äl+9), men jag har fortfaramde hoppet uppe eftersom jag har 5 dagar kvar till bim :)

Ja hoppet är ju inte ute förens mensen kommer :)
  • sjl89
    corran skrev 2014-04-05 20:34:35 följande:

Man ska väl testa med morgonurinet före Bim?:)
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-07 08:07:09 följande:
    Man ska väl testa med morgonurinet före Bim?:)

Haha jo men jag hade inte tålamod ;)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 09:14:11 följande:
    Bim-3 idag, symptomen hänger kvar :)

Spännande hoppas det blir plus snart!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 09:26:40 följande:
    Spännande hoppas det blir plus snart!

Ja! :) Du har äl snart va? eller har du haft redan?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 09:36:26 följande:
    Ja! :) Du har äl snart va? eller har du haft redan?

Äl den 9:e enligt app! kände ett litet hugg i vänster sida igår kväll så det kan ju vara ägget som släppte. Blir iaf mys några dagar nu framöver
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 10:55:16 följande:
    Äl den 9:e enligt app! kände ett litet hugg i vänster sida igår kväll så det kan ju vara ägget som släppte. Blir iaf mys några dagar nu framöver

Spännande! Snart får du ockaå börja leta symptom då ;) :P
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)