• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 11:06:26 följande:
    Spännande! Snart får du ockaå börja leta symptom då ;) :P

Ja, det är ju det roligaste :p hoppas bara att det även blir ett positivt test om någon vecka!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 11:57:40 följande:
    Ja, det är ju det roligaste :p hoppas bara att det även blir ett positivt test om någon vecka!

Håller tummarna stenhårt! :) blir ett januari barn isf va? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 12:08:59 följande:
    Håller tummarna stenhårt! :) blir ett januari barn isf va? :)

Ja, det blir det! Känns bra med det faktiskt
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 12:50:49 följande:
    Ja, det blir det! Känns bra med det faktiskt

Kissade för 10 min sen och nu är jag kissnödig igen :O om jag inte är gravid då är min kropp expert på att luras!
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 13:36:51 följande:
    Kissade för 10 min sen och nu är jag kissnödig igen :O om jag inte är gravid då är min kropp expert på att luras!

Hoppas hoppas! mysigt med decemberbebis!
  • Älskarlivetkärlek
    corran skrev 2014-04-07 13:36:51 följande:

Åh spännande :):)
  • Sofie92

Jag hoppas ni får plus snart och jag hoppas även jag får plus denna månad. Tror jag har ÄL typ nu så jag hoppas det tar sig Glad

• Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-04-07 17:21:02 följande:
    Jag hoppas ni får plus snart och jag hoppas även jag får plus denna månad. Tror jag har ÄL typ nu så jag hoppas det tar sig 

Då har vi äl ganska samtidigt

Jag kände som sagt ett hugg i sidan igår sedan idag värker det i brösten. Någon annan som har så runt äl? brukar intemärka av äl aannars.
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 14:01:53 följande:
    Hoppas hoppas! mysigt med decemberbebis!

Ja jag är lite kluven egentigen angående decemberbaen om jag ska vara äröig men det är ju trots allt viktigast stt man får ett friskt barn inte vilken månad den är född :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-07 17:21:02 följande:
    Jag hoppas ni får plus snart och jag hoppas även jag får plus denna månad. Tror jag har ÄL typ nu så jag hoppas det tar sig 

Håller tummarna för dig Också! Använder du äl tester?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)