• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran
    Cm skrev 2014-04-13 22:57:53 följande:
    Aha okej nu förstår jag :) det är första gången jag provade och jag har förstått att de är lite svåra att läsa av så därför tänkte jag att istället för å tyda linjer så valde jag det digitala testet som visar en smiley..första dagen jag testade så blev det fel så testet funkade inte, andra dagen fick jag smileyn å tredje dagen var det ingenting Men jag får vänta väl vänta å se :p

Jaha kej dåså då kan du ju inte ha läst av testet fel iaf. Men less blir man när kroppen krånglar :(
  • Cm
    corran skrev 2014-04-14 12:23:50 följande:
    Jaha kej dåså då kan du ju inte ha läst av testet fel iaf. Men less blir man när kroppen krånglar :(

Ja verkligen! Man vill ju bara veta :p
  • sjl89

Mensvärken är här, får jag min mens imorgon och det stämmer att det är 14 dagar mellan äl och mens kände jag av äl den här månaden. Riktigt häftigt isf, har aldrig tänkt att jag kan känna den förut :D

• corran
    sjl89 skrev 2014-04-14 23:44:04 följande:
    Mensvärken är här, får jag min mens imorgon och det stämmer att det är 14 dagar mellan äl och mens kände jag av äl den här månaden. Riktigt häftigt isf, har aldrig tänkt att jag kan känna den förut :D

Ja kroppen är häftig! :)
  • sjl89

Ingen mens än, kanske inte känner så bra ändå :p Förra månaden va den 2 veckor sen sen blödde jag och va helt sänkt i en vecka, låg en hel dag och sov i soffan! Är det någon som börjar närma sig äl/mens?:)

• Kawinna
    sjl89 skrev 2014-04-15 19:00:20 följande:
    Ingen mens än, kanske inte känner så bra ändå :p Förra månaden va den 2 veckor sen sen blödde jag och va helt sänkt i en vecka, låg en hel dag och sov i soffan! Är det någon som börjar närma sig äl/mens?:)

Hoppas det är något annat då! jag har bim om en vecka, så är ett tag kvar. Men mannen tror iaf att jag är gravid haha
  • sjl89
    Kawinna skrev 2014-04-15 19:24:07 följande:
    Hoppas det är något annat då! jag har bim om en vecka, så är ett tag kvar. Men mannen tror iaf att jag är gravid haha

Haha har du några speciella symtom?;) Nja den här månaden hoppas jag ju faktiskt inte, skulle hellre hoppa över den här månaden så mensen uteblev i maj ;)
  • sjl89
    jemi01 skrev 2014-04-15 19:28:39 följande:
    Mensen ska komma till helgen tror/hoppas jag.

Brukar vara en lång väntan ;)
  • Kawinna
    sjl89 skrev 2014-04-15 20:13:08 följande:
    Haha har du några speciella symtom?;) Nja den här månaden hoppas jag ju faktiskt inte, skulle hellre hoppa över den här månaden så mensen uteblev i maj ;)

Nej, inga faktiskt :p

Okej hoppas den kommer då!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)