• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-18 08:43:50 följande:
    Hoppas det går bra här blir det skidåkning och jobb som gäller. Testade neg imorse, men är ju på bim -5. Fast har ju inga symtom så har inte så mkt hopp

Det fick bra på resan hit, nu sk jag passa på att vila i helgen när svärmor kan va med sonen mycket ;) Ja bim-5 då har du fortfaramde goda chamser att få ett plus :) men din mena var väl int regelbunde heller?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-18 20:52:36 följande:
    Det fick bra på resan hit, nu sk jag passa på att vila i helgen när svärmor kan va med sonen mycket ;) Ja bim-5 då har du fortfaramde goda chamser att få ett plus :) men din mena var väl int regelbunde heller?

Låter bra!

Nej, den är inte regelbunden så kan ju lika gärna vara bim om en vecka :p men denna månad så fick jag inte äl-symtom heller så är säkert inget. ..
  • sjl89
    corran skrev 2014-04-18 20:50:25 följande:
    Förstr att du blir less :( Hur va den förra månaden?

Har haft 28 dagar jämt, förra månaden kom den på Dag 40, blödde som in i bomben, låg däckad i sängen en hel dag och hade sååå ont. Nu är jag på Dag 33, har jätteont i brösten. Måste va sportbh dygnet runt så jag hoppas verkligen mensen är på g!
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-20 17:19:14 följande:
    Har haft 28 dagar jämt, förra månaden kom den på Dag 40, blödde som in i bomben, låg däckad i sängen en hel dag och hade sååå ont. Nu är jag på Dag 33, har jätteont i brösten. Måste va sportbh dygnet runt så jag hoppas verkligen mensen är på g!

Tycker du ska ta ett nytt test för säkerhetsskull, har du så ont i brösten så är det ju misstänkt! Brukar du ha så ont i brösten?
  • sjl89
    corran skrev 2014-04-20 20:01:48 följande:
    Tycker du ska ta ett nytt test för säkerhetsskull, har du så ont i brösten så är det ju misstänkt! Brukar du ha så ont i brösten?

Ne det brukar jag inte ha men förra månaden hade jag det också några dagar tror jag. Jo kanske ska göra det men jag TROR verkligen inte jag är gravid. Hur går det för dig? När är nästa äl :D
  • Sofie92

Verkar som att mensen är på g snart. Jag har haft många symtom men gjorde ett test igår som var neg. Fick även en konstig blödning/flytning igår. Så det är väl bara att vänta in mensen.

• corran
    sjl89 skrev 2014-04-20 21:55:38 följande:
    Ne det brukar jag inte ha men förra månaden hade jag det också några dagar tror jag. Jo kanske ska göra det men jag TROR verkligen inte jag är gravid. Hur går det för dig? När är nästa äl :D

Lika bra att testa igen för att vara säker! Man vet aldrig vad kroppen håller på med iblamf :O Beräknad äl nu på torsdag, hoppas på positovt äl test imorgom :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-21 21:14:56 följande:
    Verkar som att mensen är på g snart. Jag har haft många symtom men gjorde ett test igår som var neg. Fick även en konstig blödning/flytning igår. Så det är väl bara att vänta in mensen.

Vart i cykelm är du? Nidblödning?
  • Sofie92

Mensen kom precis. Usch ja ja nya tag då.

corran skrev 2014-04-22 19:30:15 följande:
    Vart i cykelm är du? Nidblödning?

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)