• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-11 14:23:59 följande:
    Ja, men det blir ju utmärkt tänker att det borde kännas bättre för barnet att vara född tidigt på året :p

Ja det tror jag :) Tar de aig nästa gång så har jag räknat ut att bf blir runt den 14e jan ;)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-11 20:01:57 följande:
    Ja det tror jag :) Tar de aig nästa gång så har jag räknat ut att bf blir runt den 14e jan ;)

Låter bra fick du första på utsatt tid?

Om det tagit sig för oss nu (om jag haft äl) så är bf 30:e december, men jag räknar med att gå över :p
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-11 20:27:46 följande:
    Låter bra fick du första på utsatt tid? Om det tagit sig för oss nu (om jag haft äl) så är bf 30:e december, men jag räknar med att gå över :p

Ja han föddes på bf :)
  • corran

Om fl sätter igång den 31 så får du knipa tills den 1a haha ;)

• corran
    Sofie92 skrev 2014-04-11 19:54:43 följande:
    Hur snabbt efter äl kan man känna symtom?

Det är npg väldigt individuellt men när ägget fäster (6-12 dagar efter äl) så kan man nog börja känna av :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-11 20:34:46 följande:
    Om fl sätter igång den 31 så får du knipa tills den 1a haha ;)

Haha ja :p
  • Sofie92

Det känns som det är första barnet man planerar. Man känner efter för mycket när det gäller symtom, hehe. Man vet ju på ett ungefär hur de olika symtomen känns ändå så inbillar man sig saker.

• Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-04-12 12:37:26 följande:
    Det känns som det är första barnet man planerar. Man känner efter för mycket när det gäller symtom, hehe. Man vet ju på ett ungefär hur de olika symtomen känns ändå så inbillar man sig saker.

Ja, men det är ju så lätt att känna alla slags symtom! Man vill ju så gärna
  • corran

Så jäkla segt drt känns att vänta på äl.. Fy va tråkigt det är att vänta. Kawinna, hur går det för dig? :)

• Kawinna
    corran skrev 2014-04-12 22:01:18 följande:
    Så jäkla segt drt känns att vänta på äl.. Fy va tråkigt det är att vänta. Kawinna, hur går det för dig? :)

Ja, det är en seg vecka!

Ingen aning om hur det går :p har inte fått min typiska "slemklump" som jag tror betyder äl, enligt appen var äl iaf den 9:e. Sexandet går det väl så där med, måste vara gift med den enda mannen som inte vill ha sex när tillfälle ges! Känns inte som om det kommer bli plus denna månaden hellre men men
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)