• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • sjl89
    Kawinna skrev 2014-04-01 20:06:52 följande:
    Alltid bra att ha! själv har jag gjort en fuling och snott några test på jobbet, ser det som en bonus!

HAHA!! Det hade jag också gjort! :D Men nu är det såhär, Vi kommer inte ha sex mer runt äl den här månaden, väntar och försöker få en bebis i början på 2015 istället kanske är helt fel tänk men har vi inte börjar förens nu och vilja bli gravida kan vi lika gärna vänta en månad till med att försöka :) har vara haft sex 2 ggr efter mensens slut så ytterst tveksamt att det skulle ha tagit sig. Kör igång med varannandag efter nästa mens :)
  • Älskarlivetkärlek

Jag har BIM den 8/4 .vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa. Haha . Funderar på att testa på lördag. Kanske tillochmed på fredag;) tror ni de kan synas då!? :)

• Kawinna
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-04-01 23:52:36 följande:
    Jag har BIM den 8/4 .vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa. Haha . Funderar på att testa på lördag. Kanske tillochmed på fredag;) tror ni de kan synas då!? :)

När hade du äl? borde kunna synas något, kanske. Beror nog på om du är hög- eller låghormonare
  • Älskarlivetkärlek
    Kawinna skrev 2014-04-02 08:13:27 följande:
    När hade du äl? borde kunna synas något, kanske. Beror nog på om du är hög- eller låghormonare

Tror jag hade äl runt den 26/3 . :) så vi får väl se, om man har tur så kanske;)
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-04-02 08:12:07 följande:
    april har börjat och jag slutar med piller =)

Spännande! Hoppas mensen blir regelbunden på en gång
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-04-02 08:38:43 följande:
    Tror jag hade äl runt den 26/3 . :) så vi får väl se, om man har tur så kanske;)

Okej
  • Älskarlivetkärlek

Jag har sån huvudvärk. Så jag nästan blir illamående. Som lite migränhuvudvärk men att det inte slår till ordentligt :/ (brukar ha otroligt mkt migrän när jag är gravid) kanske ngt positivt;)?

• lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-04-02 09:54:56 följande:

Spännande! Hoppas mensen blir regelbunden på en gång

Okej
    ja jag hoppas det =)
  • corran

Är på äl +7 idag och är så sugen på att test men det borde vara meningslöst va? :/ Har molvärk i ryggen och magen till och från, trött och igår hade jag huvudvärk, jag som aldrig brukar ha det. Hur går det för er andra? När har ni äl/bim? :)

• Kawinna
    corran skrev 2014-04-03 14:40:13 följande:
    Är på äl +7 idag och är så sugen på att test men det borde vara meningslöst va? :/ Har molvärk i ryggen och magen till och från, trött och igår hade jag huvudvärk, jag som aldrig brukar ha det. Hur går det för er andra? När har ni äl/bim? :)

Det kan kanske visa men risken är då att du får ett plus som sedan blir mf som du annars inte hade märkt. .. men låter ju som att du har positiva symtom

Har äl 9/4 så har börjat mysa nu, tänkte köra varannan dag nu
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)