• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Dakine

Här är samma test som jag försökte ändra bild på.. syns osm en svag skugga längst upp... men kan ju inbilla mig också! 

• corran

Om jag anstränger mig till max och vinklar skärmen så kan jag (kanske) ana en liten skugga men det går inte att säga att det är början till ett plus :/ Hoppas att du får ett tydligt plus på bim! :) håller tummarna

• Dakine
    corran skrev 2014-03-29 20:36:13 följande:
    Om jag anstränger mig till max och vinklar skärmen så kan jag (kanske) ana en liten skugga men det går inte att säga att det är början till ett plus :/ Hoppas att du får ett tydligt plus på bim! :) håller tummarna
    Ja, hoppas jag med.... ! 
  • Sofie92

Någon som har provat rosenrot och det har fungerat? Jag har börjat äta det nyss, dels för att jag har hört att det hjälper att bli gravid men även för att de ska göra en piggare och det behöver jag verkligen bli.

• sjl89

Jag började med ägglossningstest i torsdags på Dag 9 då va det bara ett kontrollstreck. Dag 10 svagt svagt streck kl.15 Dag 11 starkt streck men kanske inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket kl 15 Dag 12 svagt streck kl.10 och kl.15 Idag dag 13 inget streck alls bara kontroll kl.14 Kan jag anta då att jag haft en stegring och den borde vart Dag 11 eller va tror ni? Man ser ju helt klart att sträckan blev starkare och efter dag 11 svagare och nu borta igen? :)

• Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-03-31 13:58:51 följande:
    Någon som har provat rosenrot och det har fungerat? Jag har börjat äta det nyss, dels för att jag har hört att det hjälper att bli gravid men även för att de ska göra en piggare och det behöver jag verkligen bli.

Jag älskar rosenrot! Blir mycket piggare av det och mitt humör blir bättre funkar super för mig iaf!
  • sjl89

Oj vad snurrigt mitt inlägg såg ut :p Hoppas nån förstår nu haha :D

Jag började med ägglossningstest i torsdags på  Dag 9 då va det bara ett kontrollstreck. 
    Dag 10 svagt svagt streck kl.15
    Dag 11 starkt streck men kanske inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket kl.15
    Dag 12 svagt streck kl.10 och kl.15
    Dag 13 (idag)  inget streck alls bara kontroll kl.14 

Kan jag anta då att jag haft en stegring och den borde vart Dag 11 eller va tror ni?  Man ser ju helt klart att sträckan blev starkare och efter dag 11 svagare och nu borta igen? :)

• corran
    sjl89 skrev 2014-03-31 14:54:43 följande:
    Jag började med ägglossningstest i torsdags på Dag 9 då va det bara ett kontrollstreck. Dag 10 svagt svagt streck kl.15 Dag 11 starkt streck men kanske inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket kl 15 Dag 12 svagt streck kl.10 och kl.15 Idag dag 13 inget streck alls bara kontroll kl.14 Kan jag anta då att jag haft en stegring och den borde vart Dag 11 eller va tror ni? Man ser ju helt klart att sträckan blev starkare och efter dag 11 svagare och nu borta igen? :)

Vissa kvinnor har väldigt kort stegring och det kan ha varit så att du hade fått positivt om du testat dag 11 på kvällen :) låter nästan som så.
  • sjl89
    corran skrev 2014-03-31 21:12:48 följande:
    Vissa kvinnor har väldigt kort stegring och det kan ha varit så att du hade fått positivt om du testat dag 11 på kvällen :) låter nästan som så.

Vilka test har du?:) alltså vilket märke?:)
  • corran

Cb digital (köpte de för de var på halvapriset), annars hade jag inte köpt cb. Svindyra

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)