• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Jessbox

Runt den 27/3 borde de vara :)

corran skrev 2014-03-23 21:09:50 följande:
    Spännande! :D Har säkert frågat detta förut men är för lat för att backa och läsa igenom.. när har du bim? :)

• Jessbox

Välkommen :) håller tummarna !

Grey123 skrev 2014-03-23 21:07:22 följande:
    Hej! Får jag hoppa in här? Vi har bakat syskon sedan september förra året. Men jag har lång oregelbunden cykel så det har bara varit 5 försök. Vi har dessutom haft uppehåll i verkstaden för att undvika bebis vid julafton/nyår. Nu längtar jag efter att försöka igen o har inhandlat munkpeppar för att försöka korta ner min cykel.

• Kawinna
    Grey123 skrev 2014-03-23 21:07:22 följande:
    Hej! Får jag hoppa in här? Vi har bakat syskon sedan september förra året. Men jag har lång oregelbunden cykel så det har bara varit 5 försök. Vi har dessutom haft uppehåll i verkstaden för att undvika bebis vid julafton/nyår. Nu längtar jag efter att försöka igen o har inhandlat munkpeppar för att försöka korta ner min cykel.

Välkommen! Hoppas att det funkar hur gör du för att hålla koll på äl då?
    Jessbox skrev 2014-03-23 21:15:19 följande:
    Runt den 27/3 borde de vara :)

Jag tänker nog våga mig på ett test på tisdag... tror jag, beror på om symtomen håller i sig ska du vänta till bim? Vi har ju det samma datum!
  • Favvoflickan

Hejsan!

Får jag hoppa in hos er? Är också i startgroparna för att börja baka bebis nr 2 ????

• Grey123

Jag kör med ÄL-test o håller koll på flytningar. Det är ett stressmoment att inte kunna planera mer inför ÄL. Men egentligen kanske man skulle planera mindre.

• Kawinna
    Favvoflickan skrev 2014-03-23 23:09:01 följande:
    Hejsan!

Får jag hoppa in hos er? Är också i startgroparna för att börja baka bebis nr 2 ????

Självklart, välkommen
    Grey123 skrev 2014-03-24 05:54:58 följande:
    Jag kör med ÄL-test o håller koll på flytningar. Det är ett stressmoment att inte kunna planera mer inför ÄL. Men egentligen kanske man skulle planera mindre.

Ja, att inte försöka tänka på det kanske är det enda rätta men det är ju så svårt!
  • corran
    Favvoflickan skrev 2014-03-23 23:09:01 följande:
    Hejsan!
    Välkommen! :) Hur gammal är ditt tidigare barn? :)
  • Jessbox

Tänkte testa då, men vet inte om jag vågar :/ e så rädd för neg

Kawinna skrev 2014-03-23 22:39:33 följande:
    Välkommen! Hoppas att det funkar hur gör du för att hålla koll på äl då?

Jag tänker nog våga mig på ett test på tisdag... tror jag, beror på om symtomen håller i sig ska du vänta till bim? Vi har ju det samma datum!

• Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-24 10:19:26 följande:
    Tänkte testa då, men vet inte om jag vågar :/ e så rädd för neg

Men då är det bara att köra på nästa månad

Jag tror mensen är på g så för oss blir det påt igen nästa månad!
  • Jessbox

Ja så får de nog bli. Har också en känsla av att den är på väg här med ????

Kawinna skrev 2014-03-24 13:47:07 följande:
    Men då är det bara att köra på nästa månad

Jag tror mensen är på g så för oss blir det påt igen nästa månad!

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)