• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-18 21:37:59 följande:
    Tack :) Ja de hade de verkligen varit. Vi har pratat länge om barn & dom har inte berättat för någon. Mer än nämt lite för mig att de pratat om de. de fick plus direkt, så lite avis är man allt :)

Ja, vissa lyckas ju väldigt snabbt! Lite orättvist, tycker alla borde få lyckas när de vill
  • Saris09
    corran skrev 2014-03-18 20:36:45 följande:
    Ja det förstår jag! Man vill ju såå gärna att det ska vara något :) Är det första försöket? :)

Japp, så vet att chansen att det blir något på första försöket inte är jättestor men men håller tummarna :)
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-18 21:48:07 följande:
    Ja de är inte riktigt rättvist. Har ni försökt länge?

Nej, detta är första försöket :p så känner väl inte som att vi kommer lyckas denna månad känns som om det liksom måste ta ett tag för att man ska lyckas pricka in äl på rätt tidpunkt. ..
  • corran

Håller tummarna för oss alla! :) Hela 20 dagar kvar till BIM, känns segt. Men skönt att dela den långa väntan med er! :)

• Jessbox

Jag har sju dagar kvar & tycker att de är hemskt att gå & vänta! Tar de sig inte nu blir jag knäpp 😱

• Kawinna

Här är det 8 dagar kvar! Men har ju börjat smygtestat :p svårt att hålla sig ifrån när det finns tester på jobbet. ...

• corran
    Jessbox skrev 2014-03-19 20:50:10 följande:
    Jag har sju dagar kvar & tycker att de är hemskt att gå & vänta! Tar de sig inte nu blir jag knäpp 😱
    Ja 7 dagar är bättre än 20 ;) 
    Men är väldigt fundersam just nu...enligt kalender ska jag ha äl den 27e, men min mens tog slut igår, är alltså på dag 7-8 i cykeln nu och igår och idag har jag haft stickningar/värk i höger äggstock samt mensvärk i ryggslutet/magen.. känns som att jag har äl nu men det borde vara omöjligt då jag har en cykel på ca 28 dagar :O Bli gaaaalen...
  • Jessbox

Usch ja tjugo dar hade gjort mig ännu mer knäpp. Har haft lite typ mensvärk denna veckan och ikväll högg de till i äggstockarna. Blir knäpp av att gå runt & leta tecken på att man är gravid 😕

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)