• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • lilljohansson
    Jessbox skrev 2014-03-20 12:05:50 följande:
    Nä jag fyller år 29 november så de är nära :) jag kan väl visst hålla med om att de inte alltid varit roligt just för att man typ alltid varit sist med typ körkort, ut på krogen m.m. Fast de har ändå inte stört mig något speciellt :).
    vi har också vart emot decemberbarn men jag har börjat strunta i om jag skulle få ett nu då det förr mig känns viktigare att veta att jag kan bli gravid.. så då spelar det ingen roll :P
  • Jessbox
    lilljohansson skrev 2014-03-20 17:04:27 följande:
    vi har också vart emot decemberbarn men jag har börjat strunta i om jag skulle få ett nu då det förr mig känns viktigare att veta att jag kan bli gravid.. så då spelar det ingen roll :P

Precis så känner ja med 😊 har börjat känna mig öm i brösten på sidorna. Har haft molvärk i flera dagar nu + att jag mådde super illa idag på jobbet :/ en vecka kvar till bim :/
  • lilljohansson
    Jessbox skrev 2014-03-20 17:18:45 följande:

Precis så känner ja med 😊 har börjat känna mig öm i brösten på sidorna. Har haft molvärk i flera dagar nu + att jag mådde super illa idag på jobbet :/ en vecka kvar till bim :/
    hoppas att det blir + på stickan för dig!
  • Jessbox
    lilljohansson skrev 2014-03-20 17:30:51 följande:
    hoppas att det blir + på stickan för dig!

Detsamma till dig. Vågar inte testa än så väntar ett tag :)
  • Saris09

Åh hoppas att du får ett plus :D Bor i Dalsland där jag är uppvuxen. Alla känner alla så vi har valt att inte berätta för någon att vi försöker. Behöver ingen ytligare press :)

• Jessbox
    Saris09 skrev 2014-03-20 17:54:02 följande:
    Åh hoppas att du får ett plus :D Bor i Dalsland där jag är uppvuxen. Alla känner alla så vi har valt att inte berätta för någon att vi försöker. Behöver ingen ytligare press :)

Tack desamma 😊 vi bor mitt i Skåne ute på landet 😊 vi har valt att bara berätta för min ena syster & hennes sambo, som själva väntar barn till sommaren. Tycker de är skönt att kunna få prata av sig.
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-20 17:39:24 följande:
    Var i landet bor alla förresten? ?

Bor i Dalarna vi har inte berättat för någon heller, fast är ju svårt att hålla sig :p
    Precis så känner ja med ? har börjat känna mig öm i brösten på sidorna. Har haft molvärk i flera dagar nu + att jag mådde super illa idag på jobbet :/ en vecka kvar till bim :/

Har också ont i brösten! Mer ju senare på dagen det blir... gjorde ett test imorse som var blankt, äl +10. Men har ju ändå en vecka kvar till bim så hoppet lever än!
  • corran

Håller tummarna stenhårt för er som närmar sig BIM! :)

Jag bor i norrland (Umeå) :) 

• Jessbox
    Kawinna skrev 2014-03-20 18:40:23 följande:
    Bor i Dalarna vi har inte berättat för någon heller, fast är ju svårt att hålla sig :p
    Precis så känner ja med ? har börjat känna mig öm i brösten på sidorna. Har haft molvärk i flera dagar nu + att jag mådde super illa idag på jobbet :/ en vecka kvar till bim :/
    Har också ont i brösten! Mer ju senare på dagen det blir... gjorde ett test imorse som var blankt, äl +10. Men har ju ändå en vecka kvar till bim så hoppet lever än!

Då hoppas vi på positivt test för dig också 😊
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)