• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-21 16:30:55 följande:
    Tänkte först testa Idag. Brösten e ömma & hårda + att ja mår små illa & är hungrig. Inbillar ja mig en massa eller är de riktiga symtom. Är rädd att ja bara går & önsketänker

Det är ju så svårt med alla dessa symtom. Har också ont i brösten och jag blir lättare svimfärdig och får blodtrycksfall, svårt att veta om det är inbillat eller på riktigt. .
  • Jessbox

Precis så känner jag också. Vill inte gå Och bygga upp några förhoppningar om att de äntligen tagit sig. De bästa vore väl om man bara kunde stänga av och inte tänka på de alls fram till bim. Men de är omöjligt haha 😊

Kawinna skrev 2014-03-21 17:39:43 följande:
    Det är ju så svårt med alla dessa symtom. Har också ont i brösten och jag blir lättare svimfärdig och får blodtrycksfall, svårt att veta om det är inbillat eller på riktigt. .

• Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-21 17:53:13 följande:
    Precis så känner jag också. Vill inte gå Och bygga upp några förhoppningar om att de äntligen tagit sig. De bästa vore väl om man bara kunde stänga av och inte tänka på de alls fram till bim. Men de är omöjligt haha ?

Ja, verkligen! går knappt att koppla bort trots att man håller på med massa annat :p
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 10:46:29 följande:
    Hur går det för er? :)

Negativt igår igen. .. tänkt testa igen om några dagar men nu känns det som om att mensen ska komma när som helst.

Hur går det själv? hade du äl i helgen?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-23 11:25:37 följande:

Negativt igår igen. .. tänkt testa igen om några dagar men nu känns det som om att mensen ska komma när som helst.
    Hur går det själv? hade du äl i helgen?
    Hur långt har du kvar till bim? 
    Nä väntar fortfarande på äl..kör med äl tester nu varje dag så hoppas på utslag snart! :) har beräknad äl 26e-27e :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 11:33:00 följande:
    Hur långt har du kvar till bim? 

Nä väntar fortfarande på äl..kör med äl tester nu varje dag så hoppas på utslag snart! :) har beräknad äl 26e-27e :)

Bim på torsdag okej, då är det dags att börja mysa då
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-23 13:34:06 följande:

Bim på torsdag okej, då är det dags att börja mysa då
    Håller tummarna! :) ja absolut! ;)
    ingen glad gubbe idag heller :( åååå va drygt det är att bara vänta.  
    Äl testet ska ju ge utslag typ 24-36 h innan ägget släpper så antar att det är några dagar bort innan äl :/ vill att det ska vara NU!!
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 15:00:27 följande:
    Håller tummarna! :) ja absolut! ;)

ingen glad gubbe idag heller :( åååå va drygt det är att bara vänta.  

Äl testet ska ju ge utslag typ 24-36 h innan ägget släpper så antar att det är några dagar bort innan äl :/ vill att det ska vara NU!!

Åh, va drygt! Hoppas att det ger utslag snart känns som om allt bara blivit en lång väntan tills att man får ett plus .:p
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-23 15:46:24 följande:

Åh, va drygt! Hoppas att det ger utslag snart känns som om allt bara blivit en lång väntan tills att man får ett plus .:p
    Ja haha
    Börjar ana lite smått ömma bröst och lite öm/kosntig känsla rutn äggstockarna så antar att det är på G iaf! :) Hur många dagar innan äl kände du av syptom?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)