Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Hej alla! Jag är ny här inne. Hoppar gärna på denna tråden. Jag & min sambo har försökt på till ett plus i 4 månader, hoppas på plus denna månaden :)
Hej alla! Jag är ny här inne. Hoppar gärna på denna tråden. Jag & min sambo har försökt på till ett plus i 4 månader, hoppas på plus denna månaden :)
Tack :) bim den 27, ja vi hoppas som bara den nu. Sambon har velat ha en liten nu sen en några tillbaks, så han går som på nålar:)
Oj va ja stavar!! Skulle stå sen några år tillbaks :D
Är 22 men blir 23 i år. Min sambo är 27. Det är lite komiskt allt det här för min enäggstvilling blir mamma nu i juli. Håller tummarna för er alla här, spännande att få följa andra :)
Tack :) Ja de hade de verkligen varit. Vi har pratat länge om barn & dom har inte berättat för någon. Mer än nämt lite för mig att de pratat om de. de fick plus direkt, så lite avis är man allt :)
Ja de är inte riktigt rättvist. Har ni försökt länge?
Hoppas att ni slipper vänta länge på ett plus 😊
Jag har sju dagar kvar & tycker att de är hemskt att gå & vänta! Tar de sig inte nu blir jag knäpp 😱
Usch ja tjugo dar hade gjort mig ännu mer knäpp. Har haft lite typ mensvärk denna veckan och ikväll högg de till i äggstockarna. Blir knäpp av att gå runt & leta tecken på att man är gravid 😕