• Jessbox

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej alla! Jag är ny här inne. Hoppar gärna på denna tråden. Jag & min sambo har försökt på till ett plus i 4 månader, hoppas på plus denna månaden :)

• Jessbox

Tack :) bim den 27, ja vi hoppas som bara den nu. Sambon har velat ha en liten nu sen en några tillbaks, så han går som på nålar:)

• Jessbox

Är 22 men blir 23 i år. Min sambo är 27. Det är lite komiskt allt det här för min enäggstvilling blir mamma nu i juli. Håller tummarna för er alla här, spännande att få följa andra :)

• Jessbox

Tack :) Ja de hade de verkligen varit. Vi har pratat länge om barn & dom har inte berättat för någon. Mer än nämt lite för mig att de pratat om de. de fick plus direkt, så lite avis är man allt :)

• Jessbox

Jag har sju dagar kvar & tycker att de är hemskt att gå & vänta! Tar de sig inte nu blir jag knäpp 😱

• Jessbox

Usch ja tjugo dar hade gjort mig ännu mer knäpp. Har haft lite typ mensvärk denna veckan och ikväll högg de till i äggstockarna. Blir knäpp av att gå runt & leta tecken på att man är gravid 😕

• Jessbox
    corran skrev 2014-03-19 21:04:08 följande:
    Ja 7 dagar är bättre än 20 ;)  Men är väldigt fundersam just nu...enligt kalender ska jag ha äl den 27e, men min mens tog slut igår, är alltså på dag 7-8 i cykeln nu och igår och idag har jag haft stickningar/värk i höger äggstock samt mensvärk i ryggslutet/magen.. känns som att jag har äl nu men det borde vara omöjligt då jag har en cykel på ca 28 dagar :O Bli gaaaalen...

De är så svårt att veta hur kroppen fungerar. Jag själv har alltid haft väldigt regelbunden mens.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)