• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Saris09

Är nervös nu, jobbigt att hoppas såååå mycket men känner att jag får ge det en dag till och om den inte kommer så testar jag på torsdag :)

• corran
    Saris09 skrev 2014-03-18 20:28:03 följande:
    Är nervös nu, jobbigt att hoppas såååå mycket men känner att jag får ge det en dag till och om den inte kommer så testar jag på torsdag :)
    Ja det förstår jag! Man vill ju såå gärna att det ska vara något :) Är det första försöket? :)
  • Jessbox

Hej alla! Jag är ny här inne. Hoppar gärna på denna tråden. Jag & min sambo har försökt på till ett plus i 4 månader, hoppas på plus denna månaden :)

• corran
    Jessbox skrev 2014-03-18 20:38:36 följande:
    Hej alla! Jag är ny här inne. Hoppar gärna på denna tråden. Jag & min sambo har försökt på till ett plus i 4 månader, hoppas på plus denna månaden :)
    Välkommen! :) Hoppas hoppas! När har du äl/bim? :)
  • Jessbox

Tack :) bim den 27, ja vi hoppas som bara den nu. Sambon har velat ha en liten nu sen en några tillbaks, så han går som på nålar:)

• corran

Så roligt! :D Du får uppdatera hur det går! :)
    Hur gammal är du? :)

• Jessbox

Är 22 men blir 23 i år. Min sambo är 27. Det är lite komiskt allt det här för min enäggstvilling blir mamma nu i juli. Håller tummarna för er alla här, spännande att få följa andra :)

• Kawinna
    Saris09 skrev 2014-03-18 20:28:03 följande:

Hoppas det blir plus!
    Jessbox skrev 2014-03-18 21:17:47 följande:
    Är 22 men blir 23 i år. Min sambo är 27. Det är lite komiskt allt det här för min enäggstvilling blir mamma nu i juli. Håller tummarna för er alla här, spännande att få följa andra :)

Välkommen och roligt om ni skulle få barn så tätt tillsammans
  • Jessbox

Tack :) Ja de hade de verkligen varit. Vi har pratat länge om barn & dom har inte berättat för någon. Mer än nämt lite för mig att de pratat om de. de fick plus direkt, så lite avis är man allt :)

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)