• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-20 18:47:03 följande:
    Då hoppas vi på positivt test för dig också ?

När ska du testa? jag tänkte ta ett på lördag igen
  • Jessbox
    Kawinna skrev 2014-03-20 21:54:54 följande:
    haha hade kunnat testa idag bara för att, är bara så rädd för ett neg resultat :/ när hade du bim?

När ska du testa? jag tänkte ta ett på lördag igen

• corran

Idag/ikväll ska jag börja med äl tester, sa innan att jag INTE tänkte hålla på med några tester men ändå köpte jag idag...visst är det märkligt att man inte kan låta bli?? 
    Halva priset på cb digitala så det gjorde det ännu svårare att låta bli..

• Kawinna

Okej, jobbigt... har inte bim fören den 27:e men är ändå äl +11 idag...

• Jessbox

Har också bim den 27 :/ undra hur tidigt man kan testa :/d

Kawinna skrev 2014-03-21 12:43:26 följande:
    Okej, jobbigt... har inte bim fören den 27:e men är ändå äl +11 idag...

• Kawinna
    Saris09 skrev 2014-03-21 12:53:22 följande:
    Håller tummarna för er :)

Tack
    Jessbox skrev 2014-03-21 13:07:44 följande:

Jag har redan testat några gånger, senast idag vilket var negativt. .. tänker nog testa igen imorgon?
  • Jessbox

Tänkte först testa Idag. Brösten e ömma & hårda + att ja mår små illa & är hungrig. Inbillar ja mig en massa eller är de riktiga symtom. Är rädd att ja bara går & önsketänker

Kawinna skrev 2014-03-21 14:02:10 följande:
    Tack
    Jessbox skrev 2014-03-21 13:07:44 följande:
    Jag har redan testat några gånger, senast idag vilket var negativt. .. tänker nog testa igen imorgon?

• corran
    Jessbox skrev 2014-03-21 16:30:55 följande:
    Tänkte först testa Idag. Brösten e ömma & hårda + att ja mår små illa & är hungrig. Inbillar ja mig en massa eller är de riktiga symtom. Är rädd att ja bara går & önsketänker
    Va spännande! Håller tummarna för att det inte är inbillning! :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)