• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Jessbox

Hoppas bara de går att lita på testet så de inte luras :) tack så mycket 😊

corran skrev 2014-03-25 17:21:10 följande:
    2 streck! Grattis! :) så himla roligt!

• Jessbox

Tack :) är så glad 😊

lilljohansson skrev 2014-03-25 17:47:39 följande:
    Ingen tvekan om jag ser 2 streck!! Grattis!!!

• Jessbox

Tack så mycket 😊

Saris09 skrev 2014-03-25 20:33:58 följande:
    Åh Grattis :D

• sjl89

Hejhej! här ska vi precis börja med bebis nr 2 :) första bebisen blir iofs 5 i november ;) Planerar ju att det kommer ta några månader, enligt va jag har läst lyckas 7 av 10 inom 3 månader. Så förhoppningsvis tillhör vi dom där 7 :p Den här månaden gör vi ett halvhjärtat försök och blir det inget nu kör vi igång på riktigt nästa månad :p Har bim 15/4, långt kvar men borde ha ägglossning nångång nästa vecka :) Jag är 24 och sambon 25.

• Dakine
    sjl89 skrev 2014-03-25 21:41:14 följande:
    Hejhej! här ska vi precis börja med bebis nr 2 :) första bebisen blir iofs 5 i november ;) Planerar ju att det kommer ta några månader, enligt va jag har läst lyckas 7 av 10 inom 3 månader. Så förhoppningsvis tillhör vi dom där 7 :p Den här månaden gör vi ett halvhjärtat försök och blir det inget nu kör vi igång på riktigt nästa månad :p Har bim 15/4, långt kvar men borde ha ägglossning nångång nästa vecka :) Jag är 24 och sambon 25.
    Vi försöker också med barn nr 2 nu. Vår son fyller 4 i september! Vi trodde det skulle gå lika snabbt denna gången, men är inne på försök nr 8 nu ! :S 

JAg är 26 (fyller 27) och sambon 28 (fyller 29) :) 
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)