• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • sjl89

Nu ska mensen komma på tisdag sen sätter vi igång här hemma :D dock skulle inte min sambo orka med varannandag sex så förhoppningsvis kan vi försöka ha sex varje dag där runt äl iaf:) hade sex ett par dagar runt äl den här månaden så visst kan det ha blivit något men jag känner ingenting och tror den chans sen är minimal! :p Hur gör det för dig corran?? Älskarlivetkärlek hoppas det tar sig den här gången :D

• corran
    sjl89 skrev 2014-04-09 23:19:59 följande:
    Nu ska mensen komma på tisdag sen sätter vi igång här hemma :D dock skulle inte min sambo orka med varannandag sex så förhoppningsvis kan vi försöka ha sex varje dag där runt äl iaf:) hade sex ett par dagar runt äl den här månaden så visst kan det ha blivit något men jag känner ingenting och tror den chans sen är minimal! :p Hur gör det för dig corran?? Älskarlivetkärlek hoppas det tar sig den här gången :D

Har bim idag, en liten rosa/beige flytning nu på morgon, hade dock sex i natt så det är väl 50/50 om mensen är på imtåg eller om det är något brustet kärl igåe sen sexet. Får se :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-10 09:35:50 följande:
    Har bim idag, en liten rosa/beige flytning nu på morgon, hade dock sex i natt så det är väl 50/50 om mensen är på imtåg eller om det är något brustet kärl igåe sen sexet. Får se :)

Hoppas att det bara var ett brustet kärl! Spännande ska du testa snart eller väntar du lite?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-10 10:24:41 följande:
    Hoppas att det bara var ett brustet kärl! Spännande ska du testa snart eller väntar du lite?

Inget mer blod än så länge, men menavärk har jag, känns som att mensen kommer snart. Kommer det inge mer blod idag så testar jag imorgonbitti :)
  • corran

Mensen är här och negativt graviditetstest, satsar på januaribebis istället då :) ny äl den 24e ca :)

• sjl89
    corran skrev 2014-04-11 08:13:26 följande:
    Mensen är här och negativt graviditetstest, satsar på januaribebis istället då :) ny äl den 24e ca :)

2015 tycker jag låter som ett väldigt bra år att få barn tycker jag ;D
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-11 09:40:36 följande:
    2015 tycker jag låter som ett väldigt bra år att få barn tycker jag ;D

De tycker jag också :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-11 08:13:26 följande:

Ja, men det blir ju utmärkt tänker att det borde kännas bättre för barnet att vara född tidigt på året :p
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)