• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Sofie92

Jag har typ molande mensvärk ibland. Brösten är inte ömma när jag tar på dem men ibland så sticker det i dem och det gör ont i en stund. Så jag hoppas verkligen att jag är gravid Glad Idag är ska vi vara med på en budgivning av ett hus så är så sjukt nervös just nu. Jag hoppas vi får det, det här är det femte huset vi budar på så nu är det f*n vår tur.

• Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-04-16 08:00:41 följande:
    Jag har typ molande mensvärk ibland. Brösten är inte ömma när jag tar på dem men ibland så sticker det i dem och det gör ont i en stund. Så jag hoppas verkligen att jag är gravid  Idag är ska vi vara med på en budgivning av ett hus så är så sjukt nervös just nu. Jag hoppas vi får det, det här är det femte huset vi budar på så nu är det f*n vår tur.

Hoppas att det är något som växer där inne då spännande med hus!
  • sjl89
    Jag har typ molande mensvärk ibland. Brösten är inte ömma när jag tar på dem men ibland så sticker det i dem och det gör ont i en stund. Så jag hoppas verkligen att jag är gravid  Idag är ska vi vara med på en budgivning av ett hus så är så sjukt nervös just nu. Jag hoppas vi får det, det här är det femte huset vi budar på så nu är det f*n vår tur.

Jag håller tummarna för både hus och bebis :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-15 19:24:07 följande:
    Hoppas det är något annat då! jag har bim om en vecka, så är ett tag kvar. Men mannen tror iaf att jag är gravid haha

Hoppas hoppas att han har rätt :D
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-15 19:00:20 följande:
    Ingen mens än, kanske inte känner så bra ändå :p Förra månaden va den 2 veckor sen sen blödde jag och va helt sänkt i en vecka, låg en hel dag och sov i soffan! Är det någon som börjar närma sig äl/mens?:)

När ska du testa om mensen inte dyker upp snart? :)
  • corran

Håller tummarna för dig :D
  • sjl89
    corran skrev 2014-04-16 17:49:40 följande:
    När ska du testa om mensen inte dyker upp snart? :)

Tänkte göra ett imorgon, är väl inte helt onormalt att mensen diffar ett par dagar hit eller dit vad jag förstår :) Är rätt så säker på att jag inte är gravid, blir bara så irriterand att den inte bara kan vara punktlig så jag kan få räkna ner dagarna till nästa äl :p
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-16 18:14:13 följande:
    Tänkte göra ett imorgon, är väl inte helt onormalt att mensen diffar ett par dagar hit eller dit vad jag förstår :) Är rätt så säker på att jag inte är gravid, blir bara så irriterand att den inte bara kan vara punktlig så jag kan få räkna ner dagarna till nästa äl :p

Okej, berätta imorgom hur det gick :)
  • corran

Jag har precis mensat klart, hoppas påskhelgen går fort! Äl nästa torsdag, börjar med äl test på måndag. Ska bli spännande att se om äl är samma dag som i förra cykeln :) är den det så ska jag inte köpa fler äl tester, då vet jag ju att kroppen är i balans så att säga :)

• Kawinna

Hur gick det med huset?
    sjl89 skrev 2014-04-16 18:14:13 följande:

Du måste uppdatera oss när du testat!
    corran skrev 2014-04-16 18:44:23 följande:
    Jag har precis mensat klart, hoppas påskhelgen går fort! Äl nästa torsdag, börjar med äl test på måndag. Ska bli spännande att se om äl är samma dag som i förra cykeln :) är den det så ska jag inte köpa fler äl tester, då vet jag ju att kroppen är i balans så att säga :)

Hoppas den ligger ganska lika, är ju skönt att veta
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)